    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Chorwacja travel
    Date: Wed, 4 Sep 2013 22:37:50 +0200

    Dnia Wed, 04 Sep 2013 22:11:22 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Ja mam do A2 9km, jak już na nią wjadę to mam do przejechania 3000 km
    > autostrad. Dzielę to na 2 etapy: 1700 i 1300km. Pierwszy etap jadę jakieś
    > 15-16h, drugi około 10-11 (jak nie ma korków na A7 we Francji).

    Uch, trzech tysiecy to bym chyba nie chcial robic tak (prawie) ciurkiem.
    Generalnie autostrady doceniam, ale ich nie lubie. Turystyka samochodowa to
    dla mnie turlanie sie krajowkami 80-100/h, a nie pedzenie 150 na godzine
    przez nascie godzin. A tu jeszcze dwa dni.

    W taka trase wybralbym jednak samolot, a na miejscu wypozyczylbym samochod
    albo skuter...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał