  • 1. Data: 2011-06-05 12:59:36
    Temat: ORINGI do klimatyzacji - prosze o porade
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Czy ktos stosowal oringi klimatyzacji ogolnie dostepne w internecie.
    Na aukcjach znajduja sie zestawy po 240 szt za 65-75 zl. W zwiazku z tym,
    ze robie maly przeglad klimy chcialem wymienic wszystkie oringi - taki
    zestaw zalatwi mi sprawe i zostanie duzo w zapasie na pozniej...
    Pozdr.

  • 2. Data: 2011-06-05 13:54:00
    Temat: Re: ORINGI do klimatyzacji - prosze o porade
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kyte" napisał
> [...]
    > robie maly przeglad klimy chcialem wymienic wszystkie oringi - taki zestaw
    > zalatwi mi sprawe i zostanie duzo w zapasie na pozniej...

    ostatnio musiałem wymienić oring na klimce to mech miał jakiś zestaw magneti
    marelli (zresztą maszynę też tej samej firmy)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2011-06-05 15:13:22
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?
    jak to zestawy do klimy to ok
    o-ringi musza być z gumy NBR
    a standardowe uszczelki mogą być ze zwykłej gumy.

  • 4. Data: 2011-06-05 17:33:58
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    dokladnie to myslalem o czyms takim

    http://www.tinyurl.pl/?PaftjjaU