    From: hephalump <b...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ORANGE - DELFIN
    Date: Mon, 31 Jan 2011 21:45:35 +0100

    W dniu 2011-01-26 12:33, Krzysztof pisze:
    > Czy ktos z grupy wie za jakie polaczenia bedzie dodatkowa oplata ktora nie jest w
    > abonamencie?
    >
    > Z tego co zauwazylem do tej pory to dodatkowa kase musze placic za:
    > *200
    > *#124#
    >
    > i co jeszcze to nie wiem. Mam Delfina od tygodnia, abonament za 39 zl, a juz mam
    przekroczne
    > saldo 6 zl.

    Niestety w nowych 'zwierzęcych' abonamentach kwota opłaty abonamentowej
    nie jest już tzw. kapitałem złotówek. Teraz dostajesz pakiet minut na
    rozmowy krajowe (wymienialny na smsy). Wszystko ponad to jest już
    naliczane extra. Po staremu zostało w mixach.

    Ja jeszcze przez rok zostanę raczej przy starym planie (OA35) zwłaszcza,
    że 'prezenty' przy przedłużeniu umowy bez telefonu imo lepsze niż w
    delfinie.

    --
    to powiedział *hephalump*
    "Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)