  • 31. Data: 2017-01-11 14:42:42
    Temat: Re: ON zimą
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tam jest eliksir złota?

    -----
    > antydepresator

  • 32. Data: 2017-01-11 14:43:43
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A w zbiornikach stacji nie mieszaja się rodzaje ropy??

  • 33. Data: 2017-01-11 15:10:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-10 o 22:01, Cavallino pisze:
    > Nie.
    > Albo lej olej arktyczny (Lotos, Statoil, Shell, Orlen - te droższe
    > wersje ON, najlepiej chyba z reguły wychodził Lotos Dynamic), albo kup
    > sobie antydepresator do paliwa i dolewaj do baku jak zapowiadają mrozy.
    > Z doświadczenia ostatnich kilku lat - nie zbankrutujesz, bo to się
    > zdarza raz w roku przez kilka dni góra.

    To z przecież napisałem że leję _Vervę_ na Orlenie :-)

    To mam zmieniać przyzwyczajenia czy nie? :-)

  • 34. Data: 2017-01-11 15:12:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości
    >A w zbiornikach stacji nie mieszaja się rodzaje ropy??

    IMO - przecietna stacja ma takie obroty, ze szybko dojda do normy.

    A moze tez byc kilka mniejszych zbiornikow, wtedy latwiej zadbac o
    rotacje.

    J.

  • 35. Data: 2017-01-11 15:17:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    > mrozy.

    >To z przecież napisałem że leję _Vervę_ na Orlenie :-)
    >To mam zmieniać przyzwyczajenia czy nie? :-)

    No widziales - nie ma Vervy arktycznej.
    Ale na przecietnej stacji tak latwo arktycznego paliwa nie dostaniesz.

    No i sie rodzi dylemat - Statoil czy depresator ... depresator w sumie
    zawsze warto dolac.

    J.

  • 36. Data: 2017-01-11 18:07:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-01-2017 o 23:40, yabba pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:o5073u$tlj$1@node2.news.atman.pl...

    > Tak jak sam piszesz, ON zimowy powinien działać w -18C.

    A czy samochód stał w tym miejscu, w którym było mierzone te -18?
    Spokojnie tam gdzie stał mogło być mniej niż -20.
    A już szczególnie jak ruszył i zgasł po krótkiej jeździe.

  • 37. Data: 2017-01-11 18:09:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-01-2017 o 15:10, z pisze:

    > To z przecież napisałem że leję _Vervę_ na Orlenie :-)
    >
    > To mam zmieniać przyzwyczajenia czy nie? :-)

    A ta Verva na pewno jest olejem arktycznym?
    Ja na Orlenie nie tankuję, musisz sam przeczytać.

  • 38. Data: 2017-01-11 18:50:46
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 10.01.2017 o 11:24, Cavallino pisze:

    > Zwykły czy arktyczny?
    > A może oni mają tylko ten drugi?

    Arktyczny.

    --

    e-Shrek

    ---
    Avast.

  • 39. Data: 2017-01-11 18:52:07
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 10.01.2017 o 12:16, J.F. pisze:

    > Tak buduja marke sugerujac ze maja doskonale zimowe paliwo ... ale czy
    > naprawde, czy sprzedaja zimowy z Orlenu ... ktoz to wie.
    > A moze by tak na bezczelnego o atest paliwa poprosic ? :-)

    Wiesz, tak jak napisalem, Orlen zimowy w trasie jak spadlo ponizej -26
    zamarzal. Statoil sobie radzil. To byly dosc ektremalne warunki, i przy
    -5 czy -10 pewnie nei ma to takiego znaczenia.

    --

    e-Shrek

    ---
    Avast.

  • 40. Data: 2017-01-11 18:56:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11-01-2017 o 18:52, e-Shrek pisze:

    > Wiesz, tak jak napisalem, Orlen zimowy w trasie jak spadlo ponizej -26
    > zamarzal. Statoil sobie radzil.

    Ale konkretnie - porównujesz zwykły olej zimowy z Orlenu do oleju
    premium z Statoila?
    Bo tak wynika z Twoich dwóch odpowiedzi sprzed chwili.