  • 71. Data: 2019-01-06 01:42:59
    Temat: Re: ON tanieje :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Jan 2019 23:57:19 +0100, cef napisał(a):

    > Sam jesteś jeleń.
    > Ja tankuję wtedy kiedy potrzebuję a nie wtedy kiedy taniej.

    Jelen :-)

    J.

  • 74. Data: 2019-01-06 04:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wszytko to nie - tak ze 3-6 minut.
    > A tankowanie to i tak strata ... ale zatrzymac sie czasem trzeba.

    I w czasie postoju koniecznie te zegarki z głowy wyciągnać :)

    > W imie zasad :-)
    > Na obczyznie pewnie bym nie wiedzial gdzie, w Polsce czasem wiem.

    Moj człowiek. :)

    > No i teraz mam diesla - nie musze tankowac na autostradzie, chyba ze
    > niemieckiej czy wloskiej :-)
    >
    > Tak nawiasem mowiac - BP na A4 przed Zgorzelcem tak kiedys podniosl
    > cene, ze chyba w Niemczech bylo taniej.

    Teraz to piszą ze ogólnie w Niemczech taniej.
    Orlen zbiera na wiatraki na morzu? Czy na jakas inna upadającą fabrykę
    kosiarek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 73. Data: 2019-01-06 04:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Sporo kopaln w Australii jest odkrywkowych.
    > I koszta spadaja.

    > Ciekawe ... o ile prawdziwe.
    > Bo ponoc import wegla rosnie. Ruskiego.

    Pamietaj ze rozmawiasz z gosciem który jeszcze kilka miesiecy temu
    wysmiewał wszystkich a propos podwyzek prądu wytwarzanego z wegla :))))

    I nawet zadania matematyczne w tym zakresie publikował...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 72. Data: 2019-01-06 04:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jelen :-)

    Po prostu bogaty.
    Jak ktos zarabia po 200-300zł i wiecej za godzine to w sumie czemu nie...

  • 75. Data: 2019-01-06 04:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale zjeżdżając 2-3km tracisz wszystko to co zyskujesz
    > czasowo korzystając z autostrady.
    > Autostrada nie jest od oszczędzania - ci, którzy
    > zapier... to spalają przecież więcej.

    Hmm
    Mowisz ze zjazd 5 minut to coś gorszego niz stac w kolejce na stacji na
    autostradzie...? To ja to jakis dziwny jestem...

    > Nawet w PL nie chciałoby mi się zjeżdżac z autostrady
    > a co dopiero na obczyźnie.
    > Ale znam takich, co 50km krążą, żeby znaleźć stację
    > z tańszym o 3 groszy paliwem a na końcu tankuja
    > niekoniecznie wysokiej jakości paliwo w jakiejś stacji POM.

    Prosze nie przeinaczac. Nie mowie o zjezdzie 50km...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 76. Data: 2019-01-06 09:37:17
    Od: p...@g...com

    --Teraz to piszą ze ogólnie w Niemczech taniej. Orlen zbiera na wiatraki na morzu?
    Czy na jakas inna upadającą fabrykę kosiarek?

    To że rząd doi kierowców to jedno ale zachodniopomorskie bierze paliwo z rafinerii w
    Schwedt wiec mi to wygląda na zmowę cenową ... UOKiK pewnie już się przygląda temu
    cudowi ;-)

  • 77. Data: 2019-01-06 09:40:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-01-2019 o 23:57, cef pisze:

    > Sam jesteś jeleń.

    Byłbym, gdybym dawał się dymać bez powodu koncernom paliwowym.

    > Ja tankuję wtedy kiedy potrzebuję a nie wtedy kiedy taniej.

    No i potem, przez takich jeleni, mamy paliwo o 1 zł droższe niż w
    Barcelonie....

  • 78. Data: 2019-01-06 09:43:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 04:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Po prostu bogaty.
    > Jak ktos zarabia po 200-300zł i wiecej za godzine to w sumie czemu nie...

    Tu raczej nie o to chodzi.
    Jak się wybieram w trasę, to zatankuję pod domem a nie na autostradzie,
    bo przy 30 gr na litrze wychodzi prawie 20zł i warto się schylić.
    Omijam też np stację przed granicą, bo tam nie dosyć, że kolejki,
    to jeszcze bywa 40-50gr różnicy. Wolę zatankować u Niemców -
    choć cenowo niekorzystnie. Jak mam możliwość zatankować na normalnej stacji
    a nie na autostradzie, to tak zrobię, ale żebym w trasie zjeżdżał z
    autostrady 2-3km,
    żeby szukać jakiejś miejscowej stacji i tam tankować, to by mi się nie
    chciało.
    W trasie zazwyczaj te 20zł nie jest warte tyle zachodu.

  • 79. Data: 2019-01-06 09:49:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 01:17, J.F. pisze:

    > Wszytko to nie - tak ze 3-6 minut.
    > A tankowanie to i tak strata ... ale zatrzymac sie czasem trzeba.

    A potem podjeżdżasz i nieczynna, albo tylko gotówka.
    Wg mojej oceny szkoda fatygi.

    > W imie zasad :-)
    > Na obczyznie pewnie bym nie wiedzial gdzie, w Polsce czasem wiem.

    W Polsce to ja nie mam takiego odcinka autostradowego, żebym nie
    dojechał na jednym baku. Po drugie w PL zazwyczaj nie ma stacji na
    autostradzie :-)

    > No i teraz mam diesla - nie musze tankowac na autostradzie, chyba ze
    > niemieckiej czy wloskiej :-)
    >
    > Tak nawiasem mowiac - BP na A4 przed Zgorzelcem tak kiedys podniosl
    > cene, ze chyba w Niemczech bylo taniej.

    Tam zawsze było drastycznie drogo i omijałem tę stację,
    zwłaszcza, że jadąc z Wrocławia mógłbym dotankować raptem 15 litrów,
    a kolejka na godzinę.

  • 80. Data: 2019-01-06 09:53:32
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-01-2019 o 09:43, cef pisze:

    > Tu raczej  nie o to chodzi.
    > Jak się wybieram w trasę, to zatankuję pod domem a nie na autostradzie,
    > bo przy 30 gr na litrze wychodzi prawie 20zł i warto się schylić.

    Czyli robisz tak jak ja pisałem.

> [...]
    > autostrady 2-3km,
    > żeby szukać jakiejś miejscowej stacji i tam tankować, to by mi się nie

    Takie tankowanie warto zaplanować wcześniej - i wiedzieć gdzie jest
    taniej i ile trzeba przejechać, żeby zjechać w odpowiednim momencie.
    Wtedy to żaden problem, a dla 0,5 - 1 zł na litrze warto.

    Za granicą również warto zrobić przerwę w podróży nie na autostradzie,
    tylko w dowolnym okolicznym miasteczku ze stacją benzynową - w nawigacji
    widać stacje.

    > W trasie zazwyczaj te 20zł nie jest warte tyle zachodu.

    Dlatego przejrzenie trasy i internetów przed trasą, to gra warta świeczki.