  • 131. Data: 2009-06-17 20:40:55
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze John Smith:

    > No ale na czym polega ta przewaga, jeśli w obu przypadkach mamy takie
    > samo GO i takie same szumy?

    Kompletna bzdura, na zadanie domowe porównać ISO100 w LX3 z ISO1600 w
    Canonie 450D.

  • 132. Data: 2009-06-17 20:57:00
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał:

    > A słyszałeś o czymś takim jak czas naświetlania?
    > [...]

    Różnica czasu naświetlania będzie znacznie mniejsza niż by się wydawało na
    podstawie zastosowanych liczb przysłony. Większe rozmairy matrycy lustrzanki
    pozwalają na pracę z wyższymi użytecznymi czułościami.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 133. Data: 2009-06-17 21:14:47
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-17 22:57:00 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > Różnica czasu naświetlania będzie znacznie mniejsza niż by się wydawało
    > na podstawie zastosowanych liczb przysłony. Większe rozmairy matrycy
    > lustrzanki pozwalają na pracę z wyższymi użytecznymi czułościami.

    Zaraz, zaraz panowie, bo trochę odpływacie w temacie. Było o większej
    GO w przypadku kompaktu, niż przy FF, co bywa (nawet często) zaletą.
    Bez konieczności przymykania obiektywu poza granice dyfrakcji.

    de Fresz

  • 134. Data: 2009-06-17 21:18:45
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 17 Cze, 09:02, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Pokazywanie Olumpusa XA jako argumentu przeciw w/w staje się powoli nudne...

    Contaxa T też

    > Ja.
    No to jest nas 2 . czy stanowimy już target ?
    Najwyraźniej tak.
    Pozdro Marcin

  • 135. Data: 2009-06-17 21:19:52
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 17 Cze, 09:42, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Ja.

    Trzeci ? Target na bank !
    Pozdro Marcin

  • 136. Data: 2009-06-18 06:00:13
    Od: Marx <M...@n...com>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Nie tylko akumulatory. Większy palnik, większy reflektor, większa
    > przetwornica...

    czyli uwazasz ze sie nie da? Taki aparat jak ten Olek tez ponoc byl
    niemozliwy...
    Marx

  • 137. Data: 2009-06-18 06:01:03
    Od: Marx <M...@n...com>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <h1as11$6tf$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    > Marx nabazgrał:
    >
    > Teraz chyba wszystkie zapowiedzi mają kosmiczne ceny. Zobaczymy w dwa miesiące
    > po premierze co z tej ceny wyszło.

    o polowe nie spadnie
    a moim zdaniem dopiero taka cena mialaby jakis sens
    Marx

  • 138. Data: 2009-06-18 06:02:22
    Od: Marx <M...@n...com>

    dominik pisze:

    > Widziałem & załamałem się doszczętnie.
    > Przy tej cenie to wstyd, tyle to miały aparaty 5 lat temu :(
    > Póki co więc czekam co pokaże samsung, jeśli coś rozsądnie małego, z
    > stabilizowaną matrycą, filmami HD, normalnym LCD i rozsądną ceną to
    > kupuję jak tylko będzie dostępne. Olkowi dobrze życzę, ale z tym LCD jak
    > jeszcze trzeba ustawiać na nim ostrość to ja tego zupełnie nie widzę :(
    a po co na nim chcesz ostrosc ustawiac?
    oceniac, to bym rozumial.
    zreszta byc moze ma powiekszenie srodka kadru
    Marx

  • 139. Data: 2009-06-18 06:05:23
    Od: Marx <M...@n...com>

    dominik pisze:

    > Co za różnica jakie logo będzie miał aparat do którego i tak nie ma
    > sensu podpinać szkieł lustrzankowych?

    zobacz, moze Medion cos wydal...
    Marx

  • 140. Data: 2009-06-18 06:58:23
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    > Pomijajac glupawe wnioski odnosnie szkiel to takze mi zal, ze Sony nie
    > potrafi wypuscic nic w tym segmencie

    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze :) lepiej stopniować
    rozwój produktu niż od razu wypuszczać finalny rozbudowany do maksimum
    technologicznego. Naturalne. Lepiej pozwolic klientowi w miejsce 1szego
    kupic drugi, potem w miejsce drugiego trzeci, pozniej czwarty, siódmy,
    dziesiąty niż od razu po pierwszym wyprodukować dziesiąty... przecież
    tyle można bylo zarobić na tym jednym kliencie po drodze. Tak to już działa.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl