  • 111. Data: 2009-06-17 13:27:52
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 17 Cze, 14:25, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

    > Pewnie tak. Jeśli na półki doszlusuje przynajmniej 7-14 i 25 to już będzie
    > coś.

    micro 7-14 już jest od Panasonica,
    a naleśnik Zuiko 25mm nawet z przelotką jest mały
    więc w czym problem?

  • 112. Data: 2009-06-17 13:33:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 17 Jun 2009 12:51:49 +0200, Marx wrote:
    > cena nie bedzie pewnie znacznie wieksza (w koncu wieksza LP to tylko
    > inny palnik)

    No nie do konca: kondensatory, przetwornica mocniejsza (jesli się toto
    ma szybko ladowac), zasilanie...

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 113. Data: 2009-06-17 13:34:29
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 17 Cze, 12:10, XX YY <j...@u...at> wrote:

    > wg specyfikacji grubosc korpusu pena to 36 mm  G1 - 45mm
    > z tym samym obiektywem G1 bedzie o 9 mm grubszy.
    >
    > XXX

    rączka ani wizjer w G1 nie są chowane! więc zajamuja miejsce. ponadto
    14-45 z G1 jest duzo wieksze niż 14-42 z PENa w sumie zestaw G1 jest
    4cm głębszy.

  • 114. Data: 2009-06-17 13:35:24
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Cena rosnie duuuuzoooooo mniej niz w przypadku lampy zewnetrznej. Nie
    > zabardzo wiem co chcesz udowodnic?

    dolozenie zapalniczki tez by wiele nie kosztowalo, w koncu od przybytku...
    Ja bym sie nie podniecal brakiem lampy: nie ma - trudno, da sie przezyc.
    Bardziej martwi mnie kosmiczna cena, ktora na pewno wplynie zdecydowanie
    negatywnie na sprzedaz.
    Marx

  • 115. Data: 2009-06-17 13:42:32
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "grzybu" napisał

    > RawTherapee.

    A która wersja ? Bo 2.3 chyba nie obsługuje RW2, przynajmniej u mnie robi
    sieczkę.

    adam

  • 116. Data: 2009-06-17 13:42:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Jeśli mnie kulawa pamięć nie zwodzi, przy ogłaszaniu m43 mówili coś, że to
    > system zamknięty, tylko Oly i Panas są w konsorcjum i nie przewidują
    > nowych członków. W związku z tym firmy niezależne muszą same dłubać
    > protokoły komunikacji, obchodzić patenty itepe, a to zajmuje trochę czasu.
    > No i pewnie jeszcze czekają, żeby ocenić chłonność rynku. Jeśli wogóle, to
    > nie spodziewałbym się czegoś od nich wcześniej, niż za rok-dwa.

    O fak, to by było na tyle jeśli chodzi o liczenie na zewnętrzne firmy.
    System zamknięty... - trzeba PanaOlka podpierdzielić do Komisji Europejskiej
    ; )

    adam

  • 117. Data: 2009-06-17 13:42:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kowalski" napisał
> [...]
    > coś.
    micro 7-14 już jest od Panasonica,
    a naleśnik Zuiko 25mm nawet z przelotką jest mały
    -------------

    Ta przelotka to się nadaje... praktycznie sztuki z systemu 4/3 działają
    prawidłowo.
    m4/3 jeszcze jakiś czas kuleć będzie - 7-14 jest na półkach ale nie u nas.
    25 wogóle nie ma. O macro to nikt nawet jeszcze nie wspominał.
    Więc jakiś tam problem jest.

    Ale grunt, że da się to sensownie zaprotezować manualami.

    adam

  • 118. Data: 2009-06-17 13:52:19
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 17 Cze, 15:42, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:

    > 25 wogóle nie ma.

    Coś ci się pomerdało - Zuiko 25mm/2.8 mozna kupić bez problemu i z
    przelotką na m4/3 też działa bez problemu.

  • 119. Data: 2009-06-17 13:53:33
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-17 15:25:48 +0200, Kowalski <j...@g...pl> said:

    > A w jakim to systemie są mniejsze obiektywy, strasznie jestem
    > ciekawy.

    Choćby Limitedy Pentaxa.

    de Fresz

  • 120. Data: 2009-06-17 14:03:56
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-06-17, śro o godzinie 15:42 +0200, adam pisze:
    > Użytkownik "grzybu" napisał

    > A która wersja ? Bo 2.3 chyba nie obsługuje RW2, przynajmniej u mnie robi
    > sieczkę.
    >
    > adam

    2.4rc2. Z algorytmem EAHD daje całkiem niezłe rezultaty. No i pamiętaj o
    zmianie skali podglądu do 1:4. Wtedy śmiga szybko, a 1:1 jest w osobnym
    okienku Detail.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy