-
81. Data: 2014-05-21 17:39:52
Temat: Re: O co tu chodzi?
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Tue, 20 May 2014 06:19:48 +0000 (UTC), Tomasz Stiller
<k...@l...eu.org> wrote:
>Tylko obawiam się, że beż bańki na start może być ciężko.
Cała maszyneria kosztuje około 400 tys. zł. Reszta to jest teren +
budynek.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
82. Data: 2014-05-21 17:41:03
Temat: Re: O co tu chodzi?
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Tue, 20 May 2014 06:17:04 +0000 (UTC), Tomasz Stiller
<k...@l...eu.org> wrote:
>
>Na SKP zapłaci, ale już własnej firmie odliczy dokładnie to samo i
>zapłaci mniej.
Ale Kowalski VATu nie odliczy. A takich Kowalskich na SKP też się
sporo pojawia. Nie tylko firmy.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
83. Data: 2014-05-21 18:12:16
Temat: Re: O co tu chodzi?
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
On Tue, 20 May 2014 06:19:48 +0000 (UTC), Tomasz
Stiller<k...@l...eu.org> wrote:
>>Tylko obawiam się, że beż bańki na start może być ciężko.
>Cała maszyneria kosztuje około 400 tys. zł. Reszta to jest teren +
>budynek.
Sprzet sie bez problemu wyliże.
No ale leasing tez kosztuje i trzeba ze 200 tys co roku zarobic, zeby
go splacic.
J.
-
84. Data: 2014-05-21 19:50:11
Temat: Re: O co tu chodzi?
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Wed, 21 May 2014 08:51:32 +0200, J.F. wrote:
>> Wszystko fajnie, do czasu gdy jest sucho i słonecznie. Gorzej jak
>> mokro, albo co gorsza ślisko. Wtedy taki brak jednej strony tyłu może
>> się dość ciekawie skończyć. To był oczywiście tylko przykład, a mi
>> przecież zależy żeby wszystko było w porządku.
>
> Smiem twierdzic ze tez niewyczuwalne. A moze wrecz przestaje byc istotne
> - ABS zredukuje sile hamowania w 3 kolach i dopasuje do warunkow, a w
> 4-tym nawet nie bedzie musial redukowac.
Zakładasz, że pacjent miał ABS ;)
Tomek
-
85. Data: 2014-05-21 19:52:28
Temat: Re: O co tu chodzi?
Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
On Wed, 21 May 2014 09:00:40 +0000, Budzik wrote:
...(ciach całość)
Widzę, że dyskusja zaczyna sprowadzać się do wytykania błędów językowych,
to na mnie już czas...
Tomek
-
86. Data: 2014-05-21 20:10:01
Temat: Re: O co tu chodzi?
Od: k...@g...com
W dniu środa, 21 maja 2014 19:50:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
> On Wed, 21 May 2014 08:51:32 +0200, J.F. wrote:
>
>
>
> >> Wszystko fajnie, do czasu gdy jest sucho i słonecznie. Gorzej jak
>
> >> mokro, albo co gorsza ślisko. Wtedy taki brak jednej strony tyłu może
>
> >> się dość ciekawie skończyć. To był oczywiście tylko przykład, a mi
>
> >> przecież zależy żeby wszystko było w porządku.
>
> >
>
> > Smiem twierdzic ze tez niewyczuwalne. A moze wrecz przestaje byc istotne
>
> > - ABS zredukuje sile hamowania w 3 kolach i dopasuje do warunkow, a w
>
> > 4-tym nawet nie bedzie musial redukowac.
>
>
>
> Zakładasz, że pacjent miał ABS ;)
>
>
>
> Tomek
Na tył przypada niewielka w stosunku do przodu siła hamowania. 1/3 albo i więcej
samochodów z bębnami z tyły nie ma hamulca na tylne koła. Aluminiowe tłoczki w
żeliwnych cylinderkach w obecności płynu hamulcowego mają wysoką zdolność do
zapiekania się.
-
87. Data: 2014-05-21 22:00:43
Temat: Re: O co tu chodzi?
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...
> Widzę, że dyskusja zaczyna sprowadzać się do wytykania błędów
> językowych, to na mnie już czas...
Skoro tylko to zauwazyłes w poście...
"Naprawde" ten błąd jest irytujący!