  • 21. Data: 2013-10-13 01:32:53
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Tak na marginesie, zlozonosc operacji zmiany wlasciciela telefonu loco
    > Warszawa zaczyna przypominac biurokratyczna komplikacja kupowanie domu
    > w Ameryce.
    >
    > Dlaczego nei moze byc tak ze dwoch dzentelmenow przychodzi do okienka,
    > jeden podpisuje z sie zrzeka, drugi podpisuje ze przejmuje?...

    Znajoma dokonywała podobnej operacji w Londynie. Z racji tego, że się
    w tym dniu wyprowadzała z mieszkania. Nie musiała chodzić do okienka,
    zlecenie przyjęto przez telefon. Zadali jedno pytanie: o której godzinie
    opuszcza lokal.

    Jarek

    --
    Jeden koleś co w Londynie od kilku lat żyje
    Twierdzi że w akademikach najlepiej się pije

  • 22. Data: 2013-10-13 01:41:34
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 12 Oct 2013 23:32:53 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    >w tym dniu wyprowadzała z mieszkania. Nie musiała chodzić do okienka,
    >zlecenie przyjęto przez telefon. Zadali jedno pytanie: o której godzinie

    Podobne doswiadczenia mam z Ameryki. Stad moje zdziwienie...

    A.L.

  • 23. Data: 2013-10-13 10:48:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2013 18:26:09 -0500, A.L. napisał(a):
> [...]
    > Tak na marginesie, zlozonosc operacji zmiany wlasciciela telefonu loco
    > Warszawa zaczyna przypominac biurokratyczna komplikacja kupowanie domu

    Ha, to i w ameryce jest cos skomplikowanego ?
    A przeciez moze byc tak prosto, dwoch dzentelmenow podpisuje umowe,
    jeden drugiemu wrecz czek i zalatwione :-)

    > Dlaczego nei moze byc tak ze dwoch dzentelmenow przychodzi do okienka,
    > jeden podpisuje z sie zrzeka, drugi podpisuje ze przejmuje?...

    A nie jest tak ?

    Bo jakos nie bardzo sobie wyobrazam co jeszcze mieliby robic ... prawo
    do lokalu sprawdzac?

    J.

  • 24. Data: 2013-10-13 13:10:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Podobne doswiadczenia mam z Ameryki. Stad moje zdziwienie...

    Inni mają podobne doświadczenia z innych krajów. Bo to nie jest wyjątkiem.
    Wyjątkiem na światową skalę jest burdel i podejście do klienta w TPSA.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2013-10-13 14:00:22
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Bo oni chyba wszyscy w tym Orange są pop^Wnienormalni. Ja też kiedyś
    > dostałem od nich rachunek na nieistniejący numer. Tylko nie zamiast,

    Sferia też potrafi takie numery odpierniczać. Kiedyś mi "zastrzegli" numer
    główny (nie powiem, żebym tego chciał) i na rachunku było coś w stylu 22
    xycy (z literkami zamiast cyferek). Nie od razu udało mi się to odkręcić.

    > a obok. A już jakieś trzy tygodnie później o pieniądze upomniała się
    > firma wyndykacyjna. Coś im się musiało w matriksie poprzestawiać.

    Upomnieli się o należność za coś co nie istnieje?
    Pheh, skoro komornik (a właściwie, to komornica) potrafi kobiecie
    zapierdolić, za nie jej długi, ogórki kiszone w słoikach, czy dziecku jakieś
    podniszczone zabawki, czego się dziwić?
    Albo zniszczyć Jana Kowalskiego, bo się komornikowi popierdoliło i nie tego
    Jana Kowalskiego ściga? Czekam, aż taki komornik zechce ścignąć osobę z
    żółtymi papierami i dostanie w łeb od niesłusznie ściganego.
    Niestety, coraz częściej pierdzący w towarzystwie ma pretensje do innych, że
    mu zwracają uwagę o niestosowności zachowania, zamiast po prostu
    przeprosić...

    > --
    > Kruk krukowi oka nie wykole.

    Ale go zwindykuje :PP

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 26. Data: 2013-10-13 14:02:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ale wiele odnotowanych przykładów potwierdza to, że oni tam mają dział
    > techniczny nierozerwalnie sprzężony z działem dokumentacji. Nieraz jak
    > ktoś chce dokonać prostej zamiany w umowie, to muszą wszystko w technice
    > rozkonfigurować, z rozpinaniem kabli włącznie, wygenerować nowe papiery,
    > a potem pospinać wszystko nazad do kupy. Znajomy tak miał, gdy musiał
    > naprostować (ich) pomyłkę w adresie instalacji telefonu.

    Ergo - Tepsa to sztandarowa, socjalistyczna firma - bohatersko walczy z
    trudnościami nieznanymi gdzie indziej :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 27. Data: 2013-10-13 14:05:44
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Do mnie wpadl monter z kierownikiem demontowac numery MSN, ktore
    > wypowiedzialem :-)

    Z ciekawości - jak wyglądał proces deinstalacji? :))

    > Bylem spolegliwy, protokol demontazu podpisalem :-)
    > A i tak przez pare miesiecy naliczali za nie po 2 zl, mimo kolejnych
    > zgloszen ...

    Liczyli, że będziesz frajer i się nie skapniesz :P

    > No ale w takiej organizacji musi byc porzadek w dokumentacji, bo jak
    > inaczej zapanowac nad tym ?

    Pomyślałem sobie wulgarnie, co by było, gdyby burdelmama miała podobny
    porządek ze swoimi kurwami? :)) :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 28. Data: 2013-10-13 14:07:09
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > Dlaczego nei moze byc tak ze dwoch dzentelmenow przychodzi do okienka,
    > jeden podpisuje z sie zrzeka, drugi podpisuje ze przejmuje?...

    Boby siem lózendnik jeden z drugim wykazac nie mogli, jacy to oni sa ludziom
    straszliwie potrzebni :P
    (orty celowe)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
    Spamerstwu i "pytaczom" wstep do skrzynki email surowo zabroniony!

  • 29. Data: 2013-10-13 14:12:31
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Podobne doswiadczenia mam z Ameryki. Stad moje zdziwienie...

    Chociaż... pamiętam, jak za dawniejszych czasów, coś kole 1997, czy 8 roku,
    założono mi telefon, osobny do netu, jak jeszcze SDI nie było.
    W piątek wieczorem, po pracy, zaszedłem do BOKu, powłączać WSZYSTKIE
    bezpłatne usługi. Pani przeprosiła, że nie będą od razu działać, bo już nie
    ma obsugi, ale w poniedziałek na pewno będzie gotowe. I było, z wyjątkiem
    jednej. Zadzwoniłem, wyłuszczyłem, zostałem przeproszony za obsuwę,
    naprawili błąd. Kiedyś Tepsa działała znacznie sprawniej...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 30. Data: 2013-10-13 14:15:32
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ja miałem taką sytuację, że mi wystawili fakturę niezgodną z Prawem
    > Telekomunikacyjnym. Złożyłem reklamację, a jak zaczęli podskakiwać, to
    > napisałem skargę do UKE. Gdy ci im popędzili kota, to woleli anulować
    > całą fakturę (na kilkaset złotych) niż wystawić nową (o kilka złotych
    > miniejszą). Widać ich popaprany system nie potrafił tego zrobić porządnie.
    > Tak, proponowałem im też wypisanie długopisem na bloczku (nawet bez
    > podpisu prezesa), wtedy bym zapłacił. Nie chcieli.

    Znowu widać liczyli na frajera, co da się orypać, takich iluś-tam i już
    kasiorka dźwięczy na serwerze w banku... A tu figa, nie daleś sie, za co
    moje brawa :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.