  • 1. Data: 2013-03-20 18:50:01
    Temat: Nowy monitor
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    Witajcie,

    Chyba będę ostatni, kto na tej grupie zamieni monitor CRT na LCD. Mam
    Philipsa 109P4 na Diamondtronie (co kiedyś było całkiem dobrze), ale po
    tylu latach ostatnio wyraźnie zaczął siadać obraz. Co teraz można kupić
    (najchętniej do 2000 zł, przekątna chyba od 22-23 cali wzwyż), co
    umożliwałoby komfortową i w miarę dokładną, ale jednak amatorską obróbkę
    zdjęć? Monitor raczej ma być kalibrowalny - a propos, czy Spyder 2,
    którego używam z tym Philipsem, do czegoś jeszcze się będzie nadawał?

    Byłbym wdzięczny zarówno za ogólne wskazówki (m.in. jaka matryca -
    IPS?), jak i polecenie konkretnych modeli.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2013-03-21 01:56:41
    Temat: Re: Nowy monitor
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 18:50:01 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > zdjęć? Monitor raczej ma być kalibrowalny - a propos, czy Spyder 2,
    > którego używam z tym Philipsem, do czegoś jeszcze się będzie nadawał?

    Będzie. Spokojnie skalibruje LCD do potrzeb amatorskich.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna