  • 31. Data: 2013-04-26 08:29:02
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    h.w.d.p. nabazgrał(a):

    > aha a jak masz w domu zapasowe graty, to faktycznie, stary wraca z serwisu
    > i nie masz dwoch. chlopie ogarnij sie.

    Chyba twój *stary* dziecko .... ogarnij się i zacznij pisać z sensem.

  • 32. Data: 2013-04-26 08:42:09
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 26 kwietnia 2013 (02:04:43) napisano:

    > Ale co ta stacja dokująca miałaby robić?

    Pozwoliłaby uniknąć plątania się z kablami za każdym razem, gdy
    podłączam/odłączam komputer. A tym samym pozwoliłaby na bezproblemowe
    podłączenie nie tylko monitora, ale także klawiatury i głośników.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 33. Data: 2013-04-26 08:49:58
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-26 07:56, Marcin G. pisze:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Trzeba było nagrać HB na botowalnym pendrajwie.

    Bo mi się chciało; a ona w nim miała dwa dyski i nie chciała stracić
    jakichś tam zdjęć, które miała, więc zamieniłem dyski, wymieniłem napęd
    i cud! - działało. A ona go tydzień wcześniej zawiozła do pobliskiego
    serwisu. Skasowali ją tylko na 50 zł, ale jak ja definitywnie zrobiłem
    wszystko, to mi chciała dać 20 zł. Oczywiście nie wziąłem, bo i 200 bym
    ni4 wziął, ale po tym poznasz siostrę...

    (Natomiast czteropaka czegoś sensownego bym przyjął, ale od rodziny nie
    będę brał pieniędzy).

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 34. Data: 2013-04-26 08:51:53
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    $heikh el $hah pisze:

    > Ale co ta stacja dokująca miałaby robić?
    > Też o tym myślałem: dobry podzespołowo laptop + monitor, ale raz, że
    > wyszłoby dość drogo, a dwa - padnie laptop po gwarancji i koniec zabawy.

    Pomijając uporządkowanie kabli to w moim przypadku, dzięki stacji
    dokującej mam podłączone dwa monitory, jeden po DVI-D, drugi niestety po
    D-SUB.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 35. Data: 2013-04-26 09:00:37
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-04-25 12:50, Chris wrote:
    [...]
    > wygodnie się posze bo mają dobrą klawiaturę z osobnym blokiem
    > numerycznym,
    A w jaki sposób możliwe jest wygodne pisane na laptoku skoro NIEmożliwe
    jest poprawne/ergonomiczne ustawienie laptoka? :-D Ustawisz dobrze dla
    rąk to dla wzroku jest do bani, ustawisz dobrze dla wzroku to dla rąk
    jest do bani. :-D

  • 36. Data: 2013-04-26 09:19:24
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-25 20:09, Janek Wlodak pisze:

    > Wiec - ja głosuję za stacjonarnym.

    A ja mam laptopa + myszka + klawiatura + duży monitor :-) Nie gram!!!
    Jak chcę to go sobie wezmę gdzie chcę a jak nie chcę to robi za
    stacjonarkę :-) Synchronizacja strasznie mnie męczy :-)
    Wiem... Jak się zepsuje to będę w większym kłopocie niż przy blaszaku
    ale wszechstronność przy małym mieszkaniu przeważa. :-)

  • 37. Data: 2013-04-26 09:22:54
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-26 08:23, chochlik_drukarski pisze:
    > Czy tylko ja nie rozumiem tego kretyńskiego toku rozumowania ? Co to za
    > laptop, że jak tylko się skończy gwarancja to trzeba od razu kupować
    > nowego ?

    Rozumowanie jest jak najbardziej na miejscu :-)
    Teraz każdy sprzęt _MA_ się zepsuć po gwarancji. Tak jest projektowany i
    wyżyłowany technologicznie. Takie czasy :-)

  • 38. Data: 2013-04-26 09:31:50
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-04-26 09:00, JDX pisze:
> [...]
    > jest poprawne/ergonomiczne ustawienie laptoka? :-D Ustawisz dobrze dla
    > rąk to dla wzroku jest do bani, ustawisz dobrze dla wzroku to dla rąk
    Kupujesz zewnętrzną klawiaturę, mysz i masz już bliżej do ergonomii,
    choć daleko do mobilności. Elementarne :-D

    Maciek

  • 39. Data: 2013-04-26 10:00:58
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumowanie jest jak najbardziej na miejscu :-)
    > Teraz każdy sprzęt _MA_ się zepsuć po gwarancji. Tak jest projektowany i
    > wyżyłowany technologicznie. Takie czasy :-)

    No to ja chyba żyje w innych czasach. Nawet jak mi coś czasami padnie to
    zwykle się
    okazuje, że okres gwarancyjny minął 5 lat temu. Nie mówie tu o jakichś
    pierdołach
    które i od nowości potrafią nie działać.

    Sądziłem, że może takie podejście ma jakieś uzasadnienie ale teraz mogę już
    powiedzieć
    tylko jedno: debilizm.

  • 40. Data: 2013-04-26 10:05:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > jest poprawne/ergonomiczne ustawienie laptoka? :-D Ustawisz dobrze dla
    > rąk to dla wzroku jest do bani, ustawisz dobrze dla wzroku to dla rąk

    Napisałem wygodnie a nie ergonomicznie zgodnie z warunkami ISO :)
    Teraz powiedz mi jak wygląda ergonomia na piecu jak obstawiasz imprezę i
    odpowiadasz na efekty graficzne na telebimach i często musisz coś robić i
    poprawiać na miejscu jak masz duże objazdowe imprezy bo sponsor nagle chce
    coś zmienić albo dodać ... sorry bez lapka ani rusz :)