  • 21. Data: 2013-04-25 20:36:55
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A skad wiesz, ktory komponent sie zepsul? ;)

    dobre pytanie. jakos zawsze trafiam w uszkodzony podzespol.
    na wstepie wykluczam uszkodzenie procesora, pamieci sprawdzam wyjmujac
    np jeden modul(no tu moglby byc problem gdyby byl tylko jeden modul ale
    to chyba sie juz nie zdarza), grafike uszkodzona widac. nie rozumiem w
    czym widzisz problem.

  • 22. Data: 2013-04-25 20:38:11
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A jak stary wróci naprawiony z serwisu to masz dwa ... super zwłaszcza
    > jak ci padnie na NV680 za 2000zł ... ot tak sobie idę i kupują drugą :)

    aha a jak masz w domu zapasowe graty, to faktycznie, stary wraca z
    serwisu i nie masz dwoch. chlopie ogarnij sie.

  • 23. Data: 2013-04-25 20:49:04
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 20:36, h.w.d.p. pisze:

> [...]
    > np jeden modul(no tu moglby byc problem gdyby byl tylko jeden modul ale
    > to chyba sie juz nie zdarza), grafike uszkodzona widac. nie rozumiem w

    Generalnie w tym, że często nie jest to opłacalne. Gdyby mi po gwarancji
    padła płyta główna, to bym wyciągnął z niego co się da (dysk, pamięć), a
    resztę zezłomował.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 24. Data: 2013-04-25 22:36:11
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-04-25 20:49, $heikh el $hah pisze:

    > Generalnie w tym, że często nie jest to opłacalne. Gdyby mi po gwarancji
    > padła płyta główna, to bym wyciągnął z niego co się da (dysk, pamięć), a
    > resztę zezłomował.

    Na płytę są zazwyczaj 3 lata gwarancji, na laptopa rok - czasem 2.

  • 25. Data: 2013-04-25 23:21:24
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Generalnie w tym,

    ale ja nie tobie odpowiadalem

  • 26. Data: 2013-04-25 23:39:20
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 25 kwietnia 2013 (12:25:09) napisano:

    > Laptopowi zostało już tylko niewiele ponad pół roku gwarancji, więc w
    > lipcu chciałbym kupić nowy.
    > I teraz się zastanawiam, czy kupować trzeciego laptopa, czy jednak
    > stacjonarny.
    > Do mobilnych zastosowań miałem netbooka HP, ale odkąd się zepsuł i mam
    > Internet w abonamencie w Sony Xperii, to i tak bym go nie potrzebował.
    > Wiem, że w razie czego desktopa łatwiej naprawić. No i monitor sporo
    > większy.
    > Co, według Was, przemawia za tym a za tym?

    Jak dla mnie, optymalnym rozwiązaniem okazał się niewielki (14")
    laptop + normalny, stacjonarny monitor. Wciąż nie mogę odżałować,
    że nie skusiłem się na model ze stacją dokującą.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 27. Data: 2013-04-26 01:59:29
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 23:21, h.w.d.p. pisze:

    > ale ja nie tobie odpowiadalem

    Swojemu psu?
    Interesujące.
    Ale tu jest wciąż GRUPA DYSKUSYJNA, pizdo, która nawet na pręgierzu się
    nie liczy.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 28. Data: 2013-04-26 02:04:43
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 23:39, Yakhub pisze:
> [...]
    > laptop + normalny, stacjonarny monitor. Wciąż nie mogę odżałować,
    > że nie skusiłem się na model ze stacją dokującą.

    Ale co ta stacja dokująca miałaby robić?
    Też o tym myślałem: dobry podzespołowo laptop + monitor, ale raz, że
    wyszłoby dość drogo, a dwa - padnie laptop po gwarancji i koniec zabawy.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 29. Data: 2013-04-26 07:56:21
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Niedawno naprawiałem siostrze właśnie desktopa. Jakiś problem softwareowy,
    > ale nici z Hirens Boot Dics, bo się okazało, że ma również zepsuty napęd
    > DVD.

    Trzeba było nagrać HB na botowalnym pendrajwie.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 30. Data: 2013-04-26 08:23:00
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Laptopowi zostało już tylko niewiele ponad pół roku gwarancji, więc w
    > lipcu chciałbym kupić nowy.

    Czy tylko ja nie rozumiem tego kretyńskiego toku rozumowania ? Co to za
    laptop, że jak tylko się skończy gwarancja to trzeba od razu kupować nowego
    ?