  • 11. Data: 2013-04-25 14:59:16
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Zasilacz. ;)
    > Ale chyba stanie na laptopie, bo faktycznie - dawniej, jak miałem desktopy
    > i sporo części zamiennych, to się testowało metodą eliminacji. Niedawno
    > naprawiałem siostrze właśnie desktopa. Jakiś problem softwareowy, ale nici
    > z Hirens Boot Dics, bo się okazało, że ma również zepsuty napęd DVD.
    > Wymieniłem, zrobiłem reinstalację (upgrade z XP do W7) i działał jeszcze
    > długo. Ostatnio kupiła sobie jakiegoś taniego laptopa i jak wysiądzie, to
    > naprawiania się nie podejmę.

    Ja miałerm ostatnio pacjenta co wywalał się na blue i zegar głupiał .. ok
    plyta .. wymieniona i dalej blue .. okazało się że to dysk SSD Intela a te
    są prawie bezawaryjne ...

  • 12. Data: 2013-04-25 15:00:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    h.w.d.p. nabazgrał(a):

    > a po co ma miec? jak sie zepsuje to ide do sklepu, kupuje komponent i
    > wymieniam.

    A jak stary wróci naprawiony z serwisu to masz dwa ... super zwłaszcza jak
    ci padnie na NV680 za 2000zł ... ot tak sobie idę i kupują drugą :)

  • 13. Data: 2013-04-25 15:29:59
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 14:59, Chris pisze:
    > $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Ja miałerm ostatnio pacjenta co wywalał się na blue i zegar głupiał ..
    > ok plyta .. wymieniona i dalej blue .. okazało się że to dysk SSD Intela
    > a te są prawie bezawaryjne ...

    Dlatego ja jestem wciąż wierny starym i sprawdzonym technologiom dysków.
    Jak padnie, to wymienię i mam pewność.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2013-04-25 15:38:53
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 15:29, $heikh el $hah pisze:
    > Dlatego ja jestem wciąż wierny starym i sprawdzonym technologiom dysków.
    > Jak padnie, to wymienię i mam pewność.

    PS - Mnie dysk jeszcze nigdy nie padł.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 15. Data: 2013-04-25 15:51:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > PS - Mnie dysk jeszcze nigdy nie padł.

    Mi padł wyjęty z laptopa bo miałem w kieszeni i spadł mi na podłogę jak
    pracował :)

  • 16. Data: 2013-04-25 15:51:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Dlatego ja jestem wciąż wierny starym i sprawdzonym technologiom dysków.
    > Jak padnie, to wymienię i mam pewność.

    Nie ma różnicy tylko trzeba wiedzieć co kupować, zwykłe też padają
    nagminnie.

  • 17. Data: 2013-04-25 19:12:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    $heikh el $hah pisze tak:

    > Co, według Was, przemawia za tym a za tym?

    W grudniu zrezygnowałem z lapcjonarki bo chcałem mieć mocny komp,
    cichy, tańszy od porównywalnego laptopa i tańszy przy ew naprawie tfu.

    Chciałem mieć duże 14cm, wolne wiatraki których niemożliwość upchać w
    laptoku.

    Kolejny argument to, że moja polityka prywatności nie pozwala na ew
    oddanie laptopa z dyskiem do serwisu do naprawy. Jakby takie cacko się
    zespuło trochę cykor.

    Na minus jest to że w cenie nie dostaję windozy 7. (Czy byłby wybór
    instalacji po angielsku? bo polskiej nie chcę)

    Jestem bardzo zadowolony z kompa. To mój pierwszy w życiu komp, który
    usypia, budzi się, przechodzi i wraca bez zwiechy. Prawdopodobnie to
    zasługa droższej płyty głównej niż mi potrzebna.

    --
    Piter

  • 18. Data: 2013-04-25 19:23:25
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 19:12, PiteR pisze:

> [...]
    > usypia, budzi się, przechodzi i wraca bez zwiechy. Prawdopodobnie to
    > zasługa droższej płyty głównej niż mi potrzebna.

    Czyli głosujesz za desktopami?

    Odnośnie oddawania do serwisu: jeśli to nie wina dysku, to można go
    wyciągnąć, podpiąć do innego, skopiować co trzeba, a resztę usunąć
    (oczywiście nie do kosza, ale jakimś dobrym shredderem).

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 19. Data: 2013-04-25 19:50:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    $heikh el $hah pisze tak:

    > Odnośnie oddawania do serwisu: jeśli to nie wina dysku, to można go
    > wyciągnąć, podpiąć do innego

    a jeśli i wina dysku to oddać bez czy dokupić inny i wsadzić?
    Czy laptop nie sprawdza nr seryjnego dysku? Co wtedy z recovery? itp

    --
    Piter

  • 20. Data: 2013-04-25 20:09:06
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    > Laptopowi zostało już tylko niewiele ponad pół roku gwarancji, więc w
    > lipcu chciałbym kupić nowy.
    > I teraz się zastanawiam, czy kupować trzeciego laptopa, czy jednak
    > stacjonarny.
    > Do mobilnych zastosowań miałem netbooka HP, ale odkąd się zepsuł i mam
    > Internet w abonamencie w Sony Xperii, to i tak bym go nie potrzebował.
    > Wiem, że w razie czego desktopa łatwiej naprawić. No i monitor sporo
    > większy.
    > Co, według Was, przemawia za tym a za tym?

    Ja powiem tak - każdy potrzebuje co innego. Ja mam akurat dwa lapki -
    jednego starawego Della (właściwie to trzy, bo te Delle mam dwa, na jednego
    nadepneła żona i jakimś cuden padło tylko dwa centymetra displaja z prawej
    strony). Ten Dell żyje tylko dlatego, że potrzebuję prawdziwego RS 232. I do
    tego Asusa z jakimś tam i7, dosyć dobrą grafiką. Kupiony jak jechałem do
    sanatorium (aby było na czym grać w WOWa). I w życiu nie używam tego laptopa
    w domu bo mojej G15 nie zastąpi najlepsza klawiatura w laptopie, nie mówiąc
    już o wygodzie siedzenia przy biurku. Na nim mam dwa monitorki 22 i 24 cale.
    Czy tą wygodę da mi najlepszy lapek? Pomyśl o ergonomi pracy przy
    stacjonarnym i wymuszonej przygrabionej pracy na lapku.

    Wiec - ja głosuję za stacjonarnym.