  • 11. Data: 2017-02-08 11:12:18
    Temat: Re: Nowi piraci
    Od: p...@g...com

    --Pamiętaj że przetargi mają inne prawa do wyceny, tam potrafią dać duże
    zniżki, BMW zarabia głównie na dodatkach gdzie za navi płacisz 5tyś a
    warte jest 500zł, wydaje mi się że mogli zejść sporo z ceny.

    wzieli golasa za 160 tys tam nie ma zadnych extra dotatkow a na pewno nie takich zeby
    na 1 szt dac rabat ponad 20 tys pln

    P.

  • 12. Data: 2017-02-08 11:21:09
    Od: p...@g...com

    --Dwoch kompletow opon, w tym zimowe na felgach stalowych itp - policja
    lubi miec takie wymogi. Byc moze z serwisem przez 5 lat itp.

    dodatki w cenie golasa czynia rabat pow. 20 tys coraz bardziej nierealnym :-)

    PS szalu w przetargu nie bylo, 2-gie to skoda superb slabszy silnik i o 8 tys pln
    drozsza

    P.

  • 13. Data: 2017-02-08 11:37:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >dodatki w cenie golasa czynia rabat pow. 20 tys coraz bardziej
    >nierealnym :-)

    Przetargi sie rzadza wlasnymi prawami.
    Prestiz, wygranie przetargu do referencji itp.
    Centrala, czyli BMW, tez chetniej udzieli znizki dla "auto dla
    policji" niz "dla Kowalskiego".

    A ze auto jedno ... moglo nie byc rabatu, bo tylko jedno, mogl byc
    bardzo duzy, bo tylko jedno :-)
    Ile takie BMW straci, jak jedno auto sprzeda 50 tys taniej ?

    >PS szalu w przetargu nie bylo, 2-gie to skoda superb slabszy silnik i
    >o 8 tys pln drozsza

    Dobre auto do wozenia komendanta - w BMW chyba mniej miejsca z tylu
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-02-08 11:39:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-02-07 19:42, J.F. wrote:
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/policja-p
    rzesiada-się-z-insigni-do-bmw-a-kierowcy-zaskoczeni-
    sponsorem-państwowy-gigant-kghm-polska-miedź-zdjęcia
    /ar-AAmHd6T

    >Phi, w Wawie od kilku lat jest /a przynajmniej jeszcze do niedawna
    >bylo/ w drogowce E38 i to V12, odziedziczone po BOR. W dodatku na
    >pruszkowskich blachach ;)

    Ale nie liczy sie "w Warszawie", tylko czy kierowcy przydzieleni do
    tego auta umieja RWD powozic :-)

    J.

  • 15. Data: 2017-02-08 12:32:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-02-08 11:39, J.F. wrote:

    > Ale nie liczy sie "w Warszawie", tylko czy kierowcy przydzieleni do tego
    > auta umieja RWD powozic :-)

    Nie napisalem ze tego ze wzgledu na to ze niby Wawa robi cos
    szczegolnego, tylko ze to nie pierwsze takie a i pewnie to wymaga
    wiecej umiejetnosci ze wzgledu na wiekszego kopa i starszy model
    z mniejsza iloscia krzemowych wspomagaczy ogaru.

    --

    memento lorem ipsum

  • 16. Data: 2017-02-08 12:38:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-02-08 11:39, J.F. wrote:

    >Nie napisalem ze tego ze wzgledu na to ze niby Wawa robi cos
    >szczegolnego, tylko ze to nie pierwsze takie a i pewnie to wymaga

    Moze i nie pierwsze, ale jedno auto w Warszawie nie przeklada sie na
    umiejetnosci policjanta we Wroclawiu/Lublinie :-)

    >wiecej umiejetnosci ze wzgledu na wiekszego kopa i starszy model
    >z mniejsza iloscia krzemowych wspomagaczy ogaru.

    Ale moze silnik ma slabszy :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-02-08 13:23:40
    Od: p...@g...com

    -- Centrala, czyli BMW, tez chetniej udzieli znizki dla "auto dla
    policji" niz "dla Kowalskiego".

    naprawde myslisz ze tak z nimi kiepsko ze interweniuja w sprawie pojedynczego auta ?

    --A ze auto jedno ... moglo nie byc rabatu, bo tylko jedno, mogl byc
    bardzo duzy, bo tylko jedno :-)

    moglo nie moglo wyjdzie w praniu

    --Ile takie BMW straci, jak jedno auto sprzeda 50 tys taniej ?

    50 tys ?

    --Dobre auto do wozenia komendanta - w BMW chyba mniej miejsca z tylu

    nie komendanta tylko TVN albo Polsat :-)

    PS po aferze z VW (dieselgate) NRW zamowilo wlasnie 3-ki jako wozy patrolowe (zamiast
    Paska) i podniosl sie wrzask za za male no ale u nas moze policjanty chudsze :-)

    https://www.tz.de/auto/bmw-3er-voellig-ungeeignet-st
    reifendienst-zr-6395525.html

  • 18. Data: 2017-02-08 13:51:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 11:39, J.F. pisze:

    > Ale nie liczy sie "w Warszawie", tylko czy kierowcy przydzieleni do tego
    > auta umieja RWD powozic :-)

    To aż takie trudne, bo jak starą beemką się przewiozłem to się troszkę
    bałem (koników miała w...). Ale nowe samochody z ESP, to chyba nie
    wymagają jakiegoś specjalnego skilla? Przynajmniej ja jak jeżdziłem to
    żadnych to dopóki nie wyłączyłem esp dla zabawy, to nic szczególnego nie
    zauważyłem. W końcu jest trochę samochodów z tylnym napędem i jakoś się
    nie wszyscy od razu rozbijają (a ci co się rozbijają, to i ciniasem by
    się rozbili).

  • 19. Data: 2017-02-08 13:57:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości

    >To aż takie trudne, bo jak starą beemką się przewiozłem to się
    >troszkę bałem (koników miała w...).

    Na suchym asfalcie latwe, ale im wiecej konikow tym gorzej.

    Ale policja caly rok sciga, nie tylko na suchym asfalcie :-)

    >Ale nowe samochody z ESP, to chyba nie wymagają jakiegoś specjalnego
    >skilla?

    Chyba tak.

    >W końcu jest trochę samochodów z tylnym napędem i jakoś się nie
    >wszyscy od razu rozbijają (a ci co się rozbijają, to i ciniasem by
    >się rozbili).

    W scierce trzeba bylo jednak bardziej uwazac zima.

    Choc granada 2.9 zdaje sie jakos sobie radzila :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-02-08 13:59:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 13:57, J.F. pisze:

    > Na suchym asfalcie latwe, ale im wiecej konikow tym gorzej.

    Ta koników to miała pewnie wiecej niż te radiowozy. Ale rzeczywiście z
    asfaltu nie zjeżdzałem;)

    > W scierce trzeba bylo jednak bardziej uwazac zima.
    >
    > Choc granada 2.9 zdaje sie jakos sobie radzila :-)

    Ale to było koszerne - bez esp;)

    Shrek