  • 21. Data: 2017-02-08 14:01:56
    Temat: Re: Nowi piraci
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:eec4064f-1fa0-4274-a347-d12f6c00d82f@go
    oglegroups.com...
    >-- Centrala, czyli BMW, tez chetniej udzieli znizki dla "auto dla
    policji" niz "dla Kowalskiego".

    >naprawde myslisz ze tak z nimi kiepsko ze interweniuja w sprawie
    >pojedynczego auta ?

    Mysle ze tak.
    Zasada jest prosta - dealer wysyla e-maila do BMW, a ci decyduja do
    ilu mu spuszcza.

    >--Ile takie BMW straci, jak jedno auto sprzeda 50 tys taniej ?
    >50 tys ?

    Za darmo w koncu nie poszlo, rabat byl ograniczony.

    >-Dobre auto do wozenia komendanta - w BMW chyba mniej miejsca z tylu
    >nie komendanta tylko TVN albo Polsat :-)

    Byc moze ... ale TVN czy Polsat doplacili ?

    >PS po aferze z VW (dieselgate) NRW zamowilo wlasnie 3-ki jako wozy
    >patrolowe (zamiast Paska) i podniosl sie wrzask za za male no ale u
    >nas moze policjanty chudsze :-)

    Policjanty siedza z przodu.
    Z tylu to aresztant lub komendant :-)

    Ilosc miejsca z tylu w autach to dluzszy temat, bywa ciasno ... superb
    akurat ma wiele.

    J.

  • 22. Data: 2017-02-08 14:02:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-08 o 11:37, J.F. pisze:

    > Przetargi sie rzadza wlasnymi prawami.
    > Prestiz, wygranie przetargu do referencji itp.
    > Centrala, czyli BMW, tez chetniej udzieli znizki dla "auto dla policji"
    > niz "dla Kowalskiego".

    W prywatnych negocjacjach wystarczy dodać że firma ma XX aut firmowych
    waszej marki i nagle cena potrafi polecieć sporo w dół.
    Ja będąc w salonie Skody na słowo że mamy ich flotę na dzień dobry dali
    mi 15% zniżki od ceny katalogowej.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 23. Data: 2017-02-08 14:53:09
    Od: p...@g...com

    --Ja będąc w salonie Skody na słowo że mamy ich flotę na dzień dobry dali
    mi 15% zniżki od ceny katalogowej.

    poki co mozna przyjac ze 15% na SKODE superb jest realne
    http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=36&t=85

    a czy nowy nabytek ma xdrive czy nie wyjdzie predzej czy pozniej na jaw

    P.

  • 24. Data: 2017-02-08 15:13:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 08.02.2017 o 13:57, J.F. pisze:

    >Ta koników to miała pewnie wiecej niż te radiowozy. Ale rzeczywiście
    >z asfaltu nie zjeżdzałem;)

    Wydaje mi sie, ze ja bym tak nie potrafil ... nie w posiadanych autach
    :-(
    https://www.youtube.com/watch?v=g-LGeLWbpKw

    J.

  • 25. Data: 2017-02-08 15:22:47
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-02-08 12:38, J.F. wrote:

    > Moze i nie pierwsze, ale jedno auto w Warszawie nie przeklada sie na
    > umiejetnosci policjanta we Wroclawiu/Lublinie :-)

    A kto cos takiego napisal?

    --

    memento lorem ipsum

  • 26. Data: 2017-02-08 15:43:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 15:13, J.F. pisze:

    > Wydaje mi sie, ze ja bym tak nie potrafil ... nie w posiadanych autach :-(
    > https://www.youtube.com/watch?v=g-LGeLWbpKw

    A tam - do tego ani dużych umiętności nie potrzeba, a i koników poniżej
    200 spokojnie wystarczy;)

    Shrek

  • 27. Data: 2017-02-08 17:03:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Auto u producenta jest duzo tansze niz w detalu. Jedna lodzka korporacja taksowkowa
    kupila kilkadziesiat fiatow bezposrednio w fabryce. Zaplacili troche wiecej niz by
    zaplacili w salonie.