  • 41. Data: 2019-11-05 08:44:00
    Temat: Re: Nowe.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Nov 2019 22:43:46 +0100, BronkL

    > Napisałeś, że pas kończył się.

    Czyli nie umiesz czytać, a ze zrozumieniem to już w ogóle.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2019-11-05 08:44:43
    Temat: Re: Nowe. Na zamek.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Nov 2019 22:47:51 +0100, BronkL

    > Przy ruchu na zamek nie będzie chętnych
    > do wcześniejszej zmiany pasa.

    Będą, tak samo jak do tej pory
    byli chetni do blokowania pasów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 43. Data: 2019-11-05 08:50:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Nov 2019 17:47:35 +0100, J.F.

    > Jakies znikome ilosci ...

    Wiara matką... przecież dotychczasowa sytuacja to nie był brak przepisów,
    tylko mentalne dno i brak elementarnego pomyślunku. Liczenie że wszystko
    zacznie działać jak należy wejściem tego przepisu to marzenia ściętej
    głowy.

    > Czemu zwolnic - kontynuowac jazde z te sama predkoscia lub stanie
    > rowno z tymi po prawej,
    > i wjechac ... jeden samochod za tym za ktorym stal :-)

    Utopia.

    > Moze nie chcial przepychanek na koncu.

    A może ma coś z głową.

    > 20m ! 3-4 osobowki.

    I po co?

    > A jak korek z gatunku jadacych, a po prawej tiry sie trafiaja ?

    To się zwalnia i płynnie włącza pod koniec.

    > I nagle sie okazuje, ze wszyscy musza stanac, bo ktos nie
    > potrafil sie wczesniej przypasowac do wolnego pasa ...

    Z pewnością tak będzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2019-11-05 10:47:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mon, 4 Nov 2019 17:47:35 +0100, J.F.

> [...]
    >wszystko
    >zacznie działać jak należy wejściem tego przepisu to marzenia ściętej

    IMO - mylisz sie. Brakowalo tylko drobnego impulsu.

    Poczekamy, zobaczymy - kiedy przepis wejdzie w zycie ?
    Niestety - nie bardzo mam gdzie zaobserwowac zmiane obyczajow :-)

    Ale jak juz korek na dwoch pasach bedzie ... to czemu mialbys zjezdzac
    w polowie ?

    >Utopia.

    Kultura. Albo jak kto woli - zamek.
    A u nas - jedni kultury maja za duzo, a innym brak, i zamka nie ma
    :-P

    >A może ma coś z głową.

    >I po co?

    >To się zwalnia i płynnie włącza pod koniec.

    No i tak sobie jedziesz za jakim wiekszym pojazdem typu dostawczak,
    on zjezdza przed tira, a ty widzisz barierke w odleglosci 5m i kabine
    tira po prawej ...

    >Z pewnością tak będzie.

    A wystarczyloby sie przypasowac tych pare samochodow wczesniej i moze
    nawet zjechac.

    J.

  • 45. Data: 2019-11-06 22:15:45
    Temat: Re: Nowe przepisy. To nie zamek.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A to IMO jest klasyczny przypadek zamka, zakładając, że masz na myśli
    > sytuację, gdy skręcacze z podporządkowanej skręcają w specjalnie do tego
    > celu stworzony pas rozbiegowy na głównej.

    To nie jest zamek.
    Pas rozbiegowy należy do drogi podporządkowanej, bo jest linia
    pozioma P-1.
    Rozporządzenie par. 86 :
    2. Znak P-1 o podwojnej szerokoEci, w ktorym kreski
    i przerwy sa rowne, informuje ponadto, że wyznaczony
    pas ruchu jest pasem:
    3) przeznaczonym wyłacznie dla pojazdow wyjeżdżajacych
    na inna drogę lub jezdnię.

  • 46. Data: 2019-11-07 09:39:02
    Temat: Re: Nowe. Myjk, nie fantazjuj.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Sat, 2 Nov 2019 16:34:13 +0100, BronkL

    > I co, wpuścisz wcześniej, dojedziesz do zwężenia i nie wpuścisz żadnego,
    > bo przecież już wpuściłeś wcześniej?

    Sugerujesz, że ty tak robisz, czyli brak ci kultury kierowcy.

    > Jak ktoś ze zwężki się wpieprzy w ciebie,
    > bo ma przecież pierwszeństwo, to będziesz się tłumoczył że 200m wcześniej
    > wpuściłeś i już nie miałeś obowiazku?
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Sugerujesz, że ty tak robisz, czyli brak ci wiedzy o PoRD.

    Nie fantazjuj.
    Im więcej pytajników, tym więcej fantastyki w twoim poście.

  • 47. Data: 2019-11-07 10:02:31
    Temat: Re: Nowe przepisy. To jest zamek.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Zgodnie z projektem który został przegłosowany
    F0CC12584940030032A/%24File/3834.pdf

> [...]
    > więcej niż jednym pasem ruchu w tym samym kierunku jazdy, w przypadku
    > gdy nie istnieje możliwość kontynuacji jazdy pasem ruchu z powodu
    > wystąpienia przeszkody na tym pasie ruchu lub jego zanikania
    >
    > Czyli muszą zajść wszystkie z kryteriów:
    > - znacznie zmniejszenie prędkości
    > - więcej niż jeden pas w tym samym kierunku
    > - nie istnieje możliwość kontynuacji tym pasem ze względu na:
    > a) wystąpienie przeszkody
    > b) zanikanie
    >

    > Więc zamek błyskawiczny z ustawy nie będzie obowiązywał przy:
    >
    > - sytuacji w której kierowcy uciekają z pasa który jest np. tylko do

    Zamek będzie obowiązywał, bo kończy się pas dla wszystkich
    i zaczyna pas tylko do skrętu.

    > - łączenia się dwóch kierunków w jeden

    możesz wyjaśnić o co chodzi ?

    > Wątpliwości mam w sytuacji czy za przeszkodę należy uważać np. powoli
    > jadący pojazd (traktor, rower) - wydaje mi się że nie.
    > Jeszcze więcej wątpliwości mam czy za taki należy uważać np. stojący na
    > przystanku autobus, lub pojazdy zatrzymane ze względu na warunki ruchu -
    > czyli np. korek na jednym pasie czekających do jakiegoś zakorkowanego
    > skrętu.

    Tak, w każdym przypadku zamek obowiązuje, bo występuje znaczne zmniejszenie
    prędkości i jest więcej niż jeden pas w tym samym kierunku.

  • 48. Data: 2019-11-07 16:42:18
    Temat: Re: Nowe. Myjk, nie rób tego.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

> [...]
    > ciebie, bo ma przecież pierwszeństwo, to będziesz się tłumoczył że 200m
    > wcześniej wpuściłeś i już nie miałeś obowiazku?

    Robisz ze mnie durnia.
    Żebyś więcej tego nie robił.

  • 49. Data: 2019-11-07 21:00:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-11-2019 o 10:02, BronkL pisze:

    F0CC12584940030032A/%24File/3834.pdf

    > Zamek będzie obowiązywał, bo kończy się pas dla wszystkich
    > i zaczyna pas tylko do skrętu.

    Bzdura.
    Pas się nie kończy, tylko jego użytkownik ma jechać tam, gdzie wybrał
    wcześniej, wjeżdżając na niego.

    Następna bzdura.
    j.w.

  • 50. Data: 2019-11-07 21:01:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-11-2019 o 16:42, BronkL pisze:
    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Robisz ze mnie durnia.

    Ale coś takiego sugerowałeś.
    Względnie pisałeś nie na temat i takie wpuszczanie akurat z zamkiem nie
    ma nic wspólnego.