  • 31. Data: 2019-11-04 08:34:37
    Temat: Re: Nowe. Na zamek.
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-11-02 o 16:34, BronkL pisze:
    > Żadna płynność ruchu nie będzie zaburzona.
    > Przepustowość zależy od prędkości tych co jadą przez zwężenie.
    > Przed zwężeniem i tak przeważnie wszyscy zwalniają.
    >
    > Nie ma takiego przepisu, że nie wolno nikogo wpuszczać wcześniej;
    > to zależy tylko i wyłącznie od kultury kierowcy, który może wpuścić
    > wcześniej, lub nie wpuścić.

    Wpuszczanie wcześniej może spowodować, że nigdy nie dojedziesz do
    zwężenia, bo ci wpuszczeni wcześniej też będą puszczać wcześniej itd..

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2019-11-04 08:36:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Nov 2019 16:34:13 +0100, BronkL

    > Wpuszczam jednego, jeżeli włączy kierunkowskaz.
    > Nie ma obowiązku wpuszczania wielu.

    I co, wpuścisz wcześniej, dojedziesz do zwężenia i nie wpuścisz żadnego, bo
    przecież już wpuściłeś wcześniej? Jak ktoś ze zwężki się wpieprzy w ciebie,
    bo ma przecież pierwszeństwo, to będziesz się tłumoczył że 200m wcześniej
    wpuściłeś i już nie miałeś obowiazku?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 33. Data: 2019-11-04 08:40:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 3 Nov 2019 07:06:45 +0100, BronkL

    > Tylko kultura kierowcy decyduje,
    > czy wpuści go, czy nie wpuści.

    Nie tylko kultura, ale także sytuacja na drodze.
    Czyli kompletnie nie ogarniasz tematu, CBDU.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2019-11-04 08:53:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 2 Nov 2019 11:20:23 +0100, BronkL

    > Ty jesteś takim przykładem nie rozumiejących.
    > Nie wpuścisz, bo : "Gdybym go wpuścił to bym zdewastował
    > płynność ruchu na moim pasie".

    Dokładnie, bo zamek jest po to, aby tę płynność uzyskać. Jeśli ma prowadzić
    do zaburzenia płynności, to nie jest to spójne z założeniem. Ale widać nie
    ogarniasz tematu, podobnie jak znajdą się setki podobnych tobie z którymi
    trzeba będzie się zmagać, bo będą sobie uzurpować pierwszeństwo w
    nieadekwatnych sytuacjach zasłaniając się zasadą zamka. Jak znam życie to
    będą obecni szeryfowie co do tej pory pilnowali żeby ich kończącym pasem
    nie wyprzedzać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2019-11-04 12:48:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >życie to
    >będą obecni szeryfowie co do tej pory pilnowali żeby ich kończącym

    Jak zamek zacznie dzialac, to przede wszystkim nie bedzie tych
    zmieniajacych pas w polowie.
    A jak ktos bedzie chcial zmienic 20m przed koncem ... imo dobrze robi,
    tylko zaraz z tylu sie znajdzie ktos, kto przyspieszy ...

    J.

  • 36. Data: 2019-11-04 16:59:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Nov 2019 12:48:53 +0100, J.F.

    > Jak zamek zacznie dzialac, to przede wszystkim
    > nie bedzie tych zmieniajacych pas w polowie.

    Będą.

    > tylko zaraz z tylu sie znajdzie ktos, kto przyspieszy ...

    No a co ma zrobić, zwolnić żeby na koniec koniecznie wjechać za tego co
    wjechał 20m przed zwężeniem? To po co tamtem wcześniej zjeżdżał? Absurd
    jakiś.

    > A jak ktos bedzie chcial zmienic 20m przed koncem ...
    > imo dobrze robi,

    Dlatego właśnie źle robi, a nie dobrze.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2019-11-04 17:47:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mon, 4 Nov 2019 12:48:53 +0100, J.F.

    >Będą.

    Jakies znikome ilosci ...

    >No a co ma zrobić, zwolnić żeby na koniec koniecznie wjechać za tego
    >co
    >wjechał 20m przed zwężeniem?

    Czemu zwolnic - kontynuowac jazde z te sama predkoscia lub stanie
    rowno z tymi po prawej,
    i wjechac ... jeden samochod za tym za ktorym stal :-)

    >To po co tamtem wcześniej zjeżdżał?
    >Absurd jakiś.

    Moze nie chcial przepychanek na koncu.

    >Dlatego właśnie źle robi, a nie dobrze.

    20m ! 3-4 osobowki.
    A jak korek z gatunku jadacych, a po prawej tiry sie trafiaja ?

    I nagle sie okazuje, ze wszyscy musza stanac, bo ktos nie potrafil sie
    wczesniej przypasowac do wolnego pasa ...

    J.

  • 38. Data: 2019-11-04 22:43:46
    Temat: Re: Nowe.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Sat, 2 Nov 2019 11:10:14 +0100, BronkL

    > to nie była
    > sytuacja do której miało zastosowanie zasada zamka, bo pas z którego koleś
    > zjeżdżał (na mój pas) miał kontunuację.
    >
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Napisałeś, że pas kończył się.

  • 39. Data: 2019-11-04 22:47:09
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

    > Wpuszczanie wcześniej może spowodować, że nigdy nie dojedziesz do
    > zwężenia, bo ci wpuszczeni wcześniej też będą puszczać wcześniej itd..

    Przy ruchu na zamek nie będzie chętnych do wcześniejszej zmiany pasa.

  • 40. Data: 2019-11-04 22:47:51
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>