  • 21. Data: 2009-10-23 08:49:41
    Temat: Re: Nowe produkty dla jeleni
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 16:24:42 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > O, jest pierwszy chętny :>>>

    takiego ichniego plasikowego tiltszifta też bym kupił.
    Gdyby był za jakieś 100 zeta max :)

    --
    www.warszawski.info

  • 22. Data: 2009-10-23 11:36:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > a to jeszcze nie widziałeś pończoch na półkach sklepowych?:)

    Wykraczas sie. To "cos" udaje nie tylko ponczoche.

  • 23. Data: 2009-10-23 11:40:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Wykraczas sie.

    Co ja przez to chcialem powiedziec? hmm

    Tak to jest jak sie pisze i rozmawia jednoczesnie ;)

  • 24. Data: 2009-10-23 12:56:38
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    > Nie sztuka wymyslic, sztuka sprzedac :)

    Wiedziałem, że gdzieś to już widziałem..

    Po co kupować, wymontuj podobne "to coś" z umywalki...
    Zamontuj na taśmę izolacyjną do szkiełka..
    Zachowaj 150 $...
    Jakość zdjęć - mam wrażenie z takiej samoróbki - podobna...
    Wrażenia, że zrobiło się coś samodzielnie - bezcenne:)

    --
    woytaski