  • 1. Data: 2009-11-06 17:56:50
    Temat: Nowa komorka - pomozcie bo sam nie wiem :(
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Wota,
    Chcialbym prosic doswiadczonych uzytkownikow o pomoc w wyborze telefonu.
    Uzywam wciaz N3210 :) ale jak szukam czegoc "nowszego" to doslownie sam nie
    wiem, za duzo tego.

    Malo dzwonie wiec mi nie zalezy na jakims super szpanie aczkolwiek chcialbym
    miec wygodny telefon ktory trzyma kilka dni.

    Myslalem o E51 ale jest droga i ma za duzo bajerow. Nastepnie o N6300.

    Zalezy mi na wygodnych klawiszach oraz zeby trzymala pare dni (praktycznie
    tylko odbieram rozmowy 1-2 razy dziennie).

    Nie muso byc nokia. I chce wydac powiedzmy 300-400zl max.
    ]
    Dziekuje

  • 2. Data: 2009-11-06 18:12:12
    Temat: Re: Nowa komorka - pomozcie bo sam nie wiem :(
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Meteoryty pisze:

    > Nastepnie o N6300.

    I ta pewnie spełni twoje oczekiwania.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-11-06 19:43:26
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał

    > I ta pewnie spełni twoje oczekiwania.

    Albo 3120 Classic. Trochę delikatniejsza ale ma 3G.

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-11-18 08:33:23
    Od: m...@b...pl

    > Proponowałbym Ci Nokie 6500.Jest to solidny tel. ma metalową obudowe ,
    aparat 2 mpx wiec powinien Ci starczyc , no i oczywiscie slot karty pamieci ;]