  • 1. Data: 2009-11-05 16:28:40
    Temat: z jakiego numeru przychodzą wiadomości Tak Tak?
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś wie z jakiego numeru Tak Tak wysyła wszelkie smsy - tak reklamowe
    jak i zwykłe? Ciągle przychodzą zawiadomienia o usługach obniżających
    koszty, promocjach itp, czasami o 4 rano wrrrrr. Informacje o doładowaniu
    konta także. Ale jak się kliknie na szczegóły wiadomości to nie ma numeru,
    z którego przyszedł sms, tylko, że to od Tak Tak. Jako, że posiadam telefon
    z symbianem chętnie bym sobie zablokował toto w programie Blacklist czy
    Callmanager, ale każdy żąda wpisania numeru. Nie ma możliwości zrobienia
    tego podajac samą nazwę. Tak więc czy jest jakieś rozwiązanie? sms o treści
    NIE na sławetny numer 80cośtam juz z rok temu wysłałem i faktycznie mniej
    śmieci ale nadal przychodzą.

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-11-05 16:30:34
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > NIE na sławetny numer 80cośtam juz z rok temu wysłałem i faktycznie mniej
    > śmieci ale nadal przychodzą.

    wyslij znowu, przestaną przychodzić.

    Za jakiś czas znów zacznom więc znów wyslij

    jk

  • 3. Data: 2009-11-05 16:34:50
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    > Za jakiś czas znów zacznom więc znów wyslij

    K-rwa pisze się Z A C Z N Ą!

  • 4. Data: 2009-11-05 16:51:37
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > K-rwa pisze się Z A C Z N Ą!

    pszpraszam, jestem osobą niewidomo i pisze korzystajac z syntezatora

    Janina

  • 5. Data: 2009-11-05 18:07:12
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    coolina pisze:

    > pszpraszam, jestem osobą niewidomo i pisze korzystajac z syntezatora

    Ty debilu zawsze napiszesz to co w danej chwili dla ciebie wygodne.
    Niedawno pisałeś, że samochodem jeździsz.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-11-05 18:22:24
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    >Ty debilu zawsze napiszesz to co w danej chwili dla ciebie wygodne.

    Animko,
    Niestety sa ludzie na liscie co się podemnie podszywaja, za co z góry
    przepraszam, i bede wdzieczny za dyskusje merytortyczną, bez agresji

    jk

  • 7. Data: 2009-11-05 18:25:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 5 Nov 2009 19:22:24 +0100, coolina napisał(a):

    > Animko,
    > Niestety sa ludzie na liscie co się podemnie podszywaja, za co z góry
    > przepraszam, i bede wdzieczny za dyskusje merytortyczną, bez agresji

    z twojego własnego mieszkania niewidomy prawniku analfabeto?
    <ROTFL>

    animka się drapie z koliną... hi hi.. KUMULACJA.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-11-05 18:31:30
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > z twojego własnego mieszkania niewidomy prawniku analfabeto?

    Waldek, jak wiesz mieszkam z naarzeczono

    jk

  • 9. Data: 2009-11-06 21:20:13
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    coolina pisze:

    > pszpraszam, jestem osobą niewidomo i pisze korzystajac z syntezatora

    Jeżeli to prawda co piszesz, to wstaw taką informację w
    sygnaturce.Grupowicze będą bardziej wyrozumiali. Ten syntezator bardzo
    kaleczy język i to irytuje ( mnie również )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |

  • 10. Data: 2009-11-07 06:40:34
    Od: "kołdunka" <k...@n...pl>

    > Jeżeli to prawda co piszesz, to wstaw taką informację w

    akurat znam Coolinę ze zlotów niewidomych nurków, które pomagam organizować,
    więc wiem że to prawda,

    Kołdi