  • 1. Data: 2009-11-05 17:55:28
    Temat: Wezwanie do zapłaty od Orange
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Za Wykopem:
    http://pokazywarka.pl/orange_idzie_na_calosc/

  • 2. Data: 2009-11-05 18:40:02
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty od Orange
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Technolog pisze:
    > Za Wykopem:
    > http://pokazywarka.pl/orange_idzie_na_calosc/

    Pewnie należałoby przelać tak dla jaj 0,01zł na wskazane konto i zażądać
    potwierdzenia rozwiązania umowy i zwrotu nadpłaty. :)

    Roszczenie zostanie uznane za spełnione, nawet jeśli jest to błąd w
    sporządzonym piśmie. :)

    Wierzyciel wystąpił z wezwaniem wskazując kwotę, a dłużnik to żądanie
    spełnił.

    Ogólnie jednak niezły bałagan i wiarygodnych radców prawnych mają :)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-11-06 07:44:06
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 05 Nov 2009 19:40:02 +0100, Flo <f...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >Ogólnie jednak niezły bałagan i wiarygodnych radców prawnych mają :)

    Radca prawny to pewnie się pospisał tylko albo nawet tego nei widział
    sam i jego sekretarka faksymilkę podpisu przybiła pod gotowym
    szablonem. Podobnie jak na kilku setkach innych pism codziennie. ;-)

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-11-06 14:59:43
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    Dnia 05-11-2009 o 19:40:02 Flo <f...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pewnie należałoby przelać tak dla jaj 0,01zł na wskazane konto i zażądać
    > potwierdzenia rozwiązania umowy i zwrotu nadpłaty. :)

    A co powiecie na to? Zapłaciłem w Play fakturę za zerwanie umowy, złożyłem
    w Salonie Firmowym wniosek o przeniesienie z powrotem z abonamentu na
    Fresh, na drugi dzień oni to potwierdzili telefonicznie, a mimo to:
    1. telefon nadal już trzeci tydzień działa jako abonamentowy;
    2. dostałem fakturę na kolejny okres rozliczeniowy;
    3. twierdzą, że jeśli przeniosę numer do innej sieci nie mogąc się
    doczekać na przeniesienie do Fresh, obciążą mnie DRUGĄ karą za zerwanie
    umowy.
    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 5. Data: 2009-11-06 15:24:01
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Marcin pisze:

> [...]
    > 3. twierdzą, że jeśli przeniosę numer do innej sieci nie mogąc się
    > doczekać na przeniesienie do Fresh, obciążą mnie DRUGĄ karą za zerwanie

    Byłbym złośliwy to powiedziałbym, że masz co chciałeś.
    Play jest dla małolatów, a nie poważnych ludzi.

    Co do tematu:
    Czy w umowie masz zapis w jakim terminie zostanie przeniesiony numer?
    Przenosiłeś numer w trybie jednodniowym, czy z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia?
    Za zerwanie umowy Fresh jest kara? Myślałem, że to prepaid i tylko się w
    nim rejestruje swoje dane.

  • 6. Data: 2009-11-10 07:01:56
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Flo napisał(a):

    > Za zerwanie umowy Fresh jest kara? Myślałem, że to prepaid i tylko się w
    > nim rejestruje swoje dane.

    Byłbym złośliwy, gdybym powiedział, że warto czytać, na co się
    odpowiada. Telefon jest nadal w abo i jeśli nie mogąc się doczekać
    na przejście do Fresh (czyli będąc nadal w abo) przedpiśca będzie chciał
    przejść do innej sieci, to grożą, że naliczą karę (mimo, że już raz naliczyli).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 7. Data: 2009-11-10 08:40:00
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Dominik & Co pisze:

> [...]
    > na przejście do Fresh (czyli będąc nadal w abo) przedpiśca będzie chciał
    > przejść do innej sieci, to grożą, że naliczą karę (mimo, że już raz

    A przeczytałeś moje pytania?
    Od odpowiedzi na nie zależy w jakiej sytuacji jest @Marcin.

  • 8. Data: 2009-11-10 09:21:20
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Flo napisał(a):

    > A przeczytałeś moje pytania?

    Przeczytałem. Zwłaszcza ostatnie.
    Możesz zdradzić, jaki proces myślowy doprowadził Cię
    do jego zadania?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-11-10 11:03:00
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Przeczytałem. Zwłaszcza ostatnie.
    > Możesz zdradzić, jaki proces myślowy doprowadził Cię
    > do jego zadania?

    1. Zapłacił karę tylko nie wiadomo za co bo kara jest naliczana na dzień
    faktycznego przeniesienia numeru, a nie na dzień złożenia pełnomocnictwa.
    2. Jeśli nadal telefon jest aktywny w abonamencie (są faktury) to wybrał
    przeniesienie z zachowaniem okresu wypowiedzenia, a to trwa (i to długo).
    3. Skoro nie przeniósł w trybie jednodniowym to o jakiej karze
    (kolejnej) mowa? Czyżby właśnie za Fresh'a chcieli mu coś naliczyć? To
    mnie właśnie zdziwiło, bo kara raz zapłacona za zerwanie umowy kończy temat.

    Pierwotna umowa faktycznie zostanie rozwiązana zapewne z chwilą
    zakończenia okresu wypowiedzenia. Nadal nie mogę pojąć jaką karę
    zapłacił. Kara za niedotrzymanie warunków umowy naliczana jest wraz z
    ostatnią fakturą rozliczającą usługi.
    Ciekawe w jakiej wysokości była ta kara i w jaki sposób została
    naliczona bo to też ważne.

  • 10. Data: 2009-11-10 12:52:35
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Flo napisał(a):

    > Ciekawe w jakiej wysokości była ta kara i w jaki sposób została
    > naliczona bo to też ważne.

    No ale skoro zapłacił, to chyba ma jakiś kwit na to
    z tymi informacjami? (to już raczej do Marcina).

    A może kasa poszła do kieszeni pracownika salonu? ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP