  • 11. Data: 2009-09-22 17:53:54
    Temat: Re: Notebook z dobrym ekranem.
    Od: marjan <k...@g...com>

    PSYLO pisze:

    > Niestety, nieowijając w bawełnę - to jest niewykonalne.
    > To tak jakbyś chciał kupić samochód do 10 tysięcy zł, nowy, z silnikiem
    > diesla spalającym poniżej 8l/100km w mieście i dysponującym mocą ponad
    > 170 KM :) Mało, że budżet absolutnie niewystarczający - ciężko będzie w
    > ogóle znaleźć takie coś.

    Rozumiem, w tym momencie miałem raczej na myśli: "Jest do wydania 10
    tysięcy zł, jakiego najoszczędniejszego diesla da się w tej kwocie
    kupić?" ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 12. Data: 2009-09-22 18:44:16
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > rada: kup dowolny laptop za 2200 i monitor CRT 21cali (który kiedyś był
    > dobrej klasy) za 200zł, na allegro. NA takim monitorze zobaczysz wiecej
    > niż na ekraniku lapka... Nie trzeba go zawsze podłączac! tylko do
    > obróbki zdjęc.
    > ToMasz

    Zgadzam sie, o tym wlasnie pisalem :)

  • 13. Data: 2009-09-22 20:10:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-22 19:52:14 +0200, ToMasz <t...@g...pl> said:

    > rada: kup dowolny laptop za 2200 i monitor CRT 21cali (który kiedyś był
    > dobrej klasy) za 200zł, na allegro. NA takim monitorze zobaczysz wiecej
    > niż na ekraniku lapka...

    Zapomniałeś tylko napisać, że to będzie loteria z szansą na wygraną
    nieco tylko wyższą od totolotka. Większość to złom elektroniczny, który
    powinien zostać czym prędzej zutylizowany, bo do jakiejkolwiek
    sensownej pracy się nie nadaje. Gdzieś od 5 lat nikt na tej planecie
    nie produkuje przyzwoitych crt, polizingowe złomy mają przepracowane po
    ładnych naście tysięcy godzin i pchanie się w coś takiego, to wyjątkowy
    brak szacunku dla swoich oczu.

    de Fresz

  • 14. Data: 2009-09-22 20:38:12
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    marjan napisał(a) w <h9b2ri$nat$7@inews.gazeta.pl> :

    > No raczej amatorsko, fotografia rajdowa. Na stacjonarnym komputerze
    > kolega posiada jakiegoś zwykłego LCD'ka na którym pracuje, więc nie
    > chodzi o jakieś mocno wyśrubowane wymagania, a jedynie żeby wybrać coś
    > najlepszego z możliwych. Piszecie, że niektóre lenovo - moglibyście więc
    > podać, najlepiej przetestowane empirycznie, które z tych modeli by się
    > nadały?
    Praktycznie to np. Lenovo z serii 3000 N200. Niedawno widzaiłem też całkiem
    przyzwoity obraz na egzemplarzu z serii IdeaPad (niestety nie pamiętam
    symbolu, utkwilo mi tylko że był taki przyjemny w dotyku w kolorze
    brązowego drapanego metalu).

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco

  • 15. Data: 2009-09-22 20:42:21
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    BartekK napisał(a) w <h9b33q$7fh$2@nemesis.news.neostrada.pl> :

> [...]
    > jednej rodziny np R500 porównywać efektu. A tym bardziej porównywać do
    > innych laptopów. To tak jakby pisać "bo citroen robi szybsze samochody
    Ja tam wiem tyle, że porównywałem kilka Lenovo z HP i Toshibą. Te pierwsze
    mają też lustrzane matryce (znaczy że kobitka może nie nosić lusterka), ale
    były mniej denerwujące od innych i kolory miały lepsze. Owszem, to dość
    ogólnikowe i Lenovo robi rozmaite komputery, jednak wszystkie tanie mają te
    odblaskowe matryce tego samego typu. Droższe, owszem, to już inna bajka.
    Zdarzają sie nawet matowe. :)

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco