eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNokia Store - totalne rozczarowanie › Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
  • Data: 2011-11-21 16:43:06
    Temat: Re: Nokia Store - totalne rozczarowanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    Dnia Mon, 21 Nov 2011 14:06:25 +0100, atm napisał(a):
    >> Wiesz, po sprawdzeniu stanu konta prepaid jest mniej o tyle ile
    >> kosztowala aplikacja, kobitka z infolinii tez mowi o tym, ze
    >> otrzymali
    >> pieniadze wiec zakladam, ze zostala pobrana.

    >Więc zamiast awanturować się z Nokią, złóż do swojego banku/operatora
    >swojej karty reklamację nieautoryzowanej transakcji. Zobaczysz jak
    >szybko
    >Nokia naprawi błąd.

    A on pisze o swojej karcie debetowej Orange prepaid ?

    Nawet jesli tak ... jestes pewien ze Nokia tak szybko blad naprawi ?
    Czy skoro anulowanie pojdzie automatem, to nie bedzie ich interesowac
    ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: