  • 1. Data: 2012-03-06 09:12:29
    Temat: Nokia E72 - problem z logowaniem do eBGŻ
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Witam. Od ok. pół roku mam problem z zalogowaniem się do eBGŻ. Polega on na
    tym że gdy pojawia się główna strona logowania, nie mogę przesunąć
    (przewinąć) kursorem strony by trafć na pole logowania. Jak to naprawić? Czy
    to problem serwisu BGŻ czy telefonu?
    Z innymi stronami nie ma żadnego problemy z przewijaniem, przesówaniem.

    W załączeniu fotka http://images50.fotosik.pl/1420/fa4c7b181662b134.jpg