  • 1. Data: 2010-04-19 20:21:15
    Temat: Re: Nokia E72 jak blokuje się klawiaturę ?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-04-2010 o 23:48:32 Grzegorz S <g...@s...waw.pl> napisał(a):

    > lewy a potem prawy klawisz funkcyjny

    A ja używam softu bez którego nie wyobrażam sobie życia w tym temacie.
    Soft Smart Settings
    - ustawienie dowolne automatycznego czasu blokady, ja mam 40s
    - aby odblokować wystarczy nacisnąć jeden raz wcześniej zdefiniowany
    dowolny klawisz

    Tak samo można zablokować jednym klawiszem, ale np mi to przeszkadza w
    użytkowaniu.
    W ogóle to można sobie ustalić dowolną kilkukrotną kombinację klawiszy i
    przy okazji wykorzystać to jako zabezpieczenie. Bo można sobie standardową
    Nokiowską kombinację wyłączyć. I wtedy nikt telefonu nie odpali :)
    Program w polskiej wersji językowej.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-19 20:43:41
    Temat: Nokia E72 jak blokuje się klawiaturę ?
    Od: "user" <a...@g...pl>

    Witam

  • 3. Data: 2010-04-19 20:48:32
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

  • 4. Data: 2010-04-19 21:28:31
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-19 22:43, user wrote:
    > Witam
    > Czy ktoś wie jak w tym telefonie za pomoca kombinacji klawiszy
    > zablokować klawiaturę ?
    > Miałem E71 i tam klawisz menu i chyba ctrl a tu nie działa.

    RTFM - Przeczytaj instrukcje.
    Albo wlacz blokwanie automatyczne to pozniej podpowiedz bedzie jak
    odblokowac...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."