  • 1. Data: 2012-02-11 21:10:41
    Temat: Nokia C5-00 5MP, a Sony Ericsson Hazel - co brać?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    do wyboru są:

    1.
    Nokia C5-00 5MP
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/c5005mp/

    2.
    Sony-Ericsson Hazel
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1670

    PYTANIE do znawcow:
    co wybrać?
    1, czy 2?
    zdaje sie, że SE Hazel to starszy model,z 2009 roku (nokia z 2011), ale czy
    gorszy od nokii?
    a wiec: co brac?

    dodatkowe pytanie:
    zalozmy, że dochodzi trzecia propozycja:
    3.
    Sony Ericsson Xperia mini
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sonyericsson/xperiamin
    i/Sony-Ericsson-Xperia-mini.html

    w/w xperia mini to zdaje sie malo wygodna rzecz, po prostu zbyt mała.
    Ale moze byc cos typu xperia i bez "mini" - uczyni to propozycje nr 3 lepszą
    od 1 i 2?

  • 2. Data: 2012-02-11 23:05:35
    Temat: Re: Nokia C5-00 5MP, a Sony Ericsson Hazel - co brać?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-11 22:10, 1634Racine pisze:

    > zdaje sie, że SE Hazel to starszy model,z 2009 roku (nokia z 2011), ale
    > czy gorszy od nokii?
    > a wiec: co brac?

    A jakie masz potrzeby ? jak nie masz żadnych do moneta pomorze ci wybrać.

  • 3. Data: 2012-02-12 13:36:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 22:10:41 +0100, 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > 1, czy 2?
    > zdaje sie, że SE Hazel to starszy model,z 2009 roku (nokia z 2011), ale czy

    Ale co chcesz - "nowoczesny smartfon", czy solidny telefon ?

    Nie znam ich, ale klne przesiadke ze starego soniaka na "nowoczesna nokie".
    No nic, trzeba isc z czasem, postepem i osiagnieciami i klac dalej .. a
    moze sobie elma kupie :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-02-17 16:34:32
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > dalej .. a moze sobie elma kupie :-)

    Miałem Elma. Przez jakieś pół godziny. Potem zrobiłem kilka zdjęć i poszedł
    na "za przeproszeniem".
    Pokrywa baterii - jest OK, pod warunkiem, że nie zmienia się kart.
    Klawiatura jakaś taka mało precyzyjna i trochę twarda. Złącze ładowania -
    jak to u SE a wcześniej u ///. To już wolę Samsungi.

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-02-21 08:17:42
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Nie znam ich, ale klne przesiadke ze starego soniaka na "nowoczesna
    > nokie".

    No ja sie nie dziwie, nokia to juz od wielu lat chłam dla dresiarstwa.

    Nemo