  • 11. Data: 2011-02-01 18:45:10
    Temat: Re: Nokia C2
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    TGor <t...@o...pyl> dared to write:

    > Noo chłopie (?) - obudź w sobie rekina finansjery - ściągnij więcej na
    > handel... ;-)

    tja, a skąd wezmę polskie menu? Statystyczny Polak nadal nie zna obcych języków...

    k.

  • 12. Data: 2011-02-01 20:39:08
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-01 19:45, kashmiri wrote:

    > tja, a skąd wezmę polskie menu? Statystyczny Polak nadal nie zna obcych języków...
    >
    > k.

    Spoko. Napisz tylko w aukcji, że "menu europejskie". ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 13. Data: 2011-02-02 08:10:01
    Od: t...@p...onet.pl

    > tja, a skąd wezmę polskie menu? Statystyczny Polak nadal nie zna obcych języków...

    Mnie akurat to nie przeszkadza , jak będziesz miał do sprzedania to napisz .

  • 14. Data: 2011-02-02 18:49:44
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl> dared to write:

    > Mnie akurat to nie przeszkadza , jak będziesz miał do sprzedania to
    > napisz .

    Jasne, odezwę się.

    Menu mi nie przeszkadza w żadnym języku. Brak polskiego słownika T9 - owszem...

    k.

  • 15. Data: 2011-02-03 15:56:45
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-02 19:49, kashmiri wrote:

    > Menu mi nie przeszkadza w żadnym języku. Brak polskiego słownika T9 - owszem...
    >
    > k.

    Wiesz, młódzi onetowej, pryszczatej (w sensie potencjalnym nabywcom,
    oczywiście) co to pisze "phon", "kópić", "puł", "tysionc" ... T9 (jego
    brak) nie przeszkadza. ;-)

  • 16. Data: 2011-02-04 21:52:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    TGor <t...@o...pyl> dared to write:

    > Wiesz, młódzi onetowej, pryszczatej (w sensie potencjalnym nabywcom,
    > oczywiście) co to pisze "phon", "kópić", "puł", "tysionc" ... T9 (jego
    > brak) nie przeszkadza. ;-)

    W Indiach mówią, że będzie na rynku za miesiąc. No, muszą się wyrobić do 5 Marca,
    żeby przyjechało. Zamówiłem 10 sztuk, wg Internetu cena od sztuki ma być jakieś 45?
    plus podatki.

    k.

  • 17. Data: 2011-03-06 08:26:21
    Od: t...@p...onet.pl

    Czy udało się sprowadzić nokie do polski ?

  • 18. Data: 2011-03-06 09:25:46
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Prawda, ze C2-00 jako pierwszy dual-SIM Nokii nie powinien byc
    sprzedawany jedynie w Indiach. Ale ten telefon jest skrojony na Indie
    - jest bardzo przecietnym, tanim telefonem i jedynie wyjatkowy jest
    jednoczesnie dzialajacy dual-DIM.
    Pewnie licza na 1)liczna hinduska populacje, oraz 2) niska cene.
    Wszystko razem ma im dac jakis zysk, ktorego w Europie by nie mieli.