  • 1. Data: 2011-01-30 08:56:56
    Temat: Nokia C2
    Od: t...@p...onet.pl

    Gdzie w europie (nie mówię już o Polsce) , można kupić nokie c2 ?

  • 2. Data: 2011-01-30 15:14:25
    Temat: Re: Nokia C2
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    > Gdzie w europie (nie mówię już o Polsce) , można kupić nokie c2 ?

    Zapewne można to sprawdzić na nokia.com wybierając odpowiedni kraj i
    produkt.

  • 3. Data: 2011-01-30 15:16:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 09:56:56 +0100, t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Gdzie w europie (nie mówię już o Polsce) , można kupić nokie c2 ?

    W wielu miejscach, jeżeli masz na myśli C2-01.
    Jeżeli myślisz o C2-00 to nigdzie.
    Telefon nie jest i nie będzie sprzedawany w Europie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 4. Data: 2011-01-31 08:06:26
    Od: t...@p...onet.pl

    > W wielu miejscach, jeżeli masz na myśli C2-01.

    > Jeżeli myślisz o C2-00 to nigdzie.

    > Telefon nie jest i nie będzie sprzedawany w Europie.

    Szukam dual sima c2 , c2-01 to zwykły telefon .
    Nokia wypuszcza swój pierwszy dual -sim c2 nie mylić z c1 a
    nie jest sprzedawany w europie tylko w no Indiach.. co firma
    chce przez to osiągnąć ? Niewątpliwy sukces myphona pokazuje
    że w europie dobrze się sprzedają dual-simy.

  • 5. Data: 2011-01-31 10:25:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 09:06:26 +0100, t...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > chce przez to osiągnąć ? Niewątpliwy sukces myphona pokazuje
    > że w europie dobrze się sprzedają dual-simy.

    Nie ma telefonu C2, nic takiego nie istnieje, pomyliłeś z Citroenem.
    Model Nokii z dwoma simami nazywa się C2-00.

    I nie jest oraz nie będzie sprzedawany w Europie. Na razie wiadomo, że jest
    oferowany w Indiach i Nigerii.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 6. Data: 2011-01-31 20:49:05
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Waldek Godel <n...@o...info> dared to write:

> [...]
    > Model Nokii z dwoma simami nazywa się C2-00.
    >
    > I nie jest oraz nie będzie sprzedawany w Europie. Na razie wiadomo, że

    Właśnie ściągam sobie z Indii - za jaki miesiąc - to podzielę się wrażeniami.

    k.

  • 7. Data: 2011-02-01 08:18:36
    Od: t...@p...onet.pl

    Tak wiem pełna nazwa to c2-00

    > Właśnie ściągam sobie z Indii - za jaki miesiąc - to podzielę się wrażeniami.

    Jak to to załatwiłeś ? jaka koszty ?

  • 8. Data: 2011-02-01 11:11:00
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl> dared to write:

    > Tak wiem pełna nazwa to c2-00

    > Jak to to załatwiłeś ? jaka koszty ?

    Mam rodzinę, będą wracali na początku marca. Koszty - no, zakupu telefonu :)

    k.

  • 9. Data: 2011-02-01 13:53:27
    Od: t...@p...onet.pl

    > Mam rodzinę, będą wracali na początku marca. Koszty - no, zakupu telefonu :)

    Myślałem że będziesz sprowadzał przez internet .
    Za ile jest tam sprzedawany ? jak dobrze rozumiem można kupić w zestawie z pre-
    paidem ?

  • 10. Data: 2011-02-01 17:00:49
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-01 12:11, kashmiri wrote:

    > Mam rodzinę, będą wracali na początku marca. Koszty - no, zakupu telefonu :)
    >
    > k.

    Noo chłopie (?) - obudź w sobie rekina finansjery - ściągnij więcej na
    handel... ;-)
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."