  • 1. Data: 2011-01-30 14:41:46
    Temat: Orange - czy to prawda?
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Czy to prawda ze orange uruchomilo jakis konkurs
    do ktorego _automatycznie_ zostal wlaczony abonent prepaid
    ( z konta bylo sciagane 4zl z groszami za kazdy dzien)
    zas zeby nie brac w tym udzialu musial wyslac odeslac zwrotnie sms na
    wskazany numer o tresci stop ?
    czy ktos mi tu bezczelnie sciemnia ;) bo jakos wydaje mi sie to malo
    prawdopodobne.

    Pytam gdyz nie korzystam z tej sieci wiec sie nie orientuje

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-30 17:14:31
    Temat: Re: Orange - czy to prawda?
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 15:41:46 +0100, Waldek napisał(a):

> [...]
    > prawdopodobne.
    >
    > Pytam gdyz nie korzystam z tej sieci wiec sie nie orientuje

    Nie wiem czy w oranżadzie też tak było (jest), ale coś takiego miało
    miejsce w erze. Wysłanie jednego pustego smsa pod jakiś numer na 8***
    powodował przystąpienie do jakiegoś bzdurnego konkursu. Skutkowało to
    naliczeniem za każdy dzień "brania udziału" kwoty po 4,88 zł. Zdziwili się
    Ci co wysłali i zapomnieli zatrzymać właśnie komedą stop pod jakiś inny
    numer.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Naprzeciw Stirlitza szły trzy umalowane kobiety.
    - Kurwy - pomyślał Stirlitz.
    - Pułkownik Issajew - pomyślały prostytutki.

  • 3. Data: 2011-01-30 18:13:46
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ci co wysłali i zapomnieli zatrzymać właśnie komedą stop pod jakiś inny

    Tak, juz znalazlem - trzeba bylo wyslac sms-a na nr 60400
    co powodowalo zapisanie sie do "elitarnego" KLUBU ... LOL
    i wowczas zjadalo z karty 4,99zl /dziennie
    Mozna sie bylo wypisac sms-em podajac stop - tez za 4,99 ;)

    Czyli sciema - musialo nastapic swiadome dzialanie uzytkownika
    aczkolwiek chytry podstep .... na malo swiadomego uzytkownika komorki ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-01-30 18:38:21
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawdopodobne.
    >
    > Pytam gdyz nie korzystam z tej sieci wiec sie nie orientuje

    Tak, żona wysłała nieopacznie esa (chyba na Audi, eh kobiety) a ja ją
    obsztorcowuję że za dużo gada i ciągle muszę jej na nowo konto doładowywać.
    No i mi się w końcu przyznała, gdy zaczęliśmy zastanawiać się nad
    przyczynami znikającego salda środków. Odnalazłem felernego esa w pamięci
    komórki i faktycznie trzeba było wysłać esa aby zaprzestać udziału w tym
    durnym konkursie.
    Skończyło się to tym, że od środy żona nie będzie już klientem Orange a
    numer trafi do operatora, który dotychczas nie wpadł na podobny debilny
    pomysł.

  • 5. Data: 2011-01-30 18:53:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" napisał w wiadomości grup
    > Tak, ?ona wys?a?a nieopacznie esa (chyba na Audi, eh kobiety) a ja j?
    > obsztorcowuj? ?e za du?o gada i ci?gle musz? jej na nowo konto do?adowywa?. No
    > i mi si? w ko?cu przyzna?a, gdy zacz?li?my zastanawia? si? nad przyczynami
    > znikaj?cego salda ?rodk?w. Odnalaz?em felernego esa w pami?ci kom?rki i
    > faktycznie trzeba by?o wys?a? esa aby zaprzesta? udzia?u w tym durnym
    > konkursie.
    > Sko?czy?o si? to tym, ?e od ?rody ?ona nie b?dzie ju? klientem Orange a numer
    > trafi do operatora, kt?ry dotychczas nie wpad? na podobny debilny pomys?.

    Napisz jeszcze raz, tylko poprawnie.

  • 6. Data: 2011-01-30 18:55:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 19:13:46 +0100, Waldek wrote:
> [...]
    >
    >Czyli sciema - musialo nastapic swiadome dzialanie uzytkownika
    >aczkolwiek chytry podstep .... na malo swiadomego uzytkownika komorki ;)

    No ba, jakbys dostal:
    Masz 1 nowa wiadomosc od Orange: wyslij SMSa o tresci ORANGE na 60400.
    To kosztuje tyle co zwykly SMS. Odpowiedz bedzie bardzo zaskakujaca.
    100% prawda. Reg.orange.pl

    to czego bys sie spodziewal ?

    Ale chyba zaraz wysmaze donos do UKE czy UOKiK i moze sie skonczy.

    J.

  • 7. Data: 2011-01-30 19:50:07
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Użytkownik "Rabbit McCroolick" napisał w wiadomości grup
    >
    > Napisz jeszcze raz, tylko poprawnie.

    To jest tzw. wołanie na puszczy. Kodowanie jest w miarę poprawne, jeno
    brak deklaracji "Content-Type: text/plain; iso-8859-2".

    Ja inaczej - zmień kodowanie na UTF-8, może to coś da!

    A w ogóle - powoli obserwujemy coraz to niższą jakość oprogramowania. Bo
    co jak co, ale deklarację strony kodowej, to najdebilniejszy program czy
    skrypt powinien wpisywać.

    A w ogóle 2 - NTG.
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2011-01-30 20:27:40
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Sun, 30 Jan 2011 19:55:40 +0100, J.F. wrote:

> [...]
    > 100% prawda. Reg.orange.pl
    >
    > to czego bys sie spodziewal ?
    >
    > Ale chyba zaraz wysmaze donos do UKE czy UOKiK i moze sie skonczy.

    Przecież ostrzegali że "będzie bardzo zaskakująca".
    I była. Pobieranie prawie 5 zł dziennie jest z pewnością bardzo
    zaskakujące, także nie można im zarzucić że nie dotrzymali słowa.

  • 9. Data: 2011-01-30 21:26:45
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-01-30 19:50, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> wrote:
    Orange

    > To jest tzw. wołanie na puszczy. Kodowanie jest w miarę poprawne, jeno
    > brak deklaracji "Content-Type: text/plain; iso-8859-2".
    >
    > Ja inaczej - zmień kodowanie na UTF-8, może to coś da!

    Nie da, nie każdy ma domyślnie UTF-a, więc i tak deklaracja jest
    potrzebna.

    > A w ogóle - powoli obserwujemy coraz to niższą jakość oprogramowania. Bo
    > co jak co, ale deklarację strony kodowej, to najdebilniejszy program czy
    > skrypt powinien wpisywać.

    To akurat nie jest objaw pogarszania się, ten program nigdy sobie nie
    radził bez interwencji:

  • 10. Data: 2011-01-30 22:45:00
    Od: z <z...@g...pl>

    Miernik pisze:

    > Przecież ostrzegali że "będzie bardzo zaskakująca".
    > I była. Pobieranie prawie 5 zł dziennie jest z pewnością bardzo
    > zaskakujące, także nie można im zarzucić że nie dotrzymali słowa.

    Jak by tego nie nazywać to jest to "świadome działanie w celu
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem". Taki jest tego cel i pod taki
    paragraf powinno to podlegać. Nie trzeba prowadzić żadnych
    skomplikowanych wywodów prawniczych żeby to udowodnić. Koniec kropka.