  • 1. Data: 2009-07-16 13:18:30
    Temat: N6300 - simlock
    Od: michaça <t...@p...pl>

    witam,
    nigdy nie sciagalem jeszcze simlocka z zadnego telefonu ale treaz chyba by mi
    sie przydalo - z nokii 6300 (simlock ery)
    - ile to powinno kosztowac? (komis, serwis GSM pewnie)
    - czy taka operacja niesie jakies ryzyko?
    pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2009-07-17 09:05:33
    Temat: Re: N6300 - simlock
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > nigdy nie sciagalem jeszcze simlocka z zadnego telefonu ale treaz chyba by mi
    > sie przydalo - z nokii 6300 (simlock ery)
    > - ile to powinno kosztowac? (komis, serwis GSM pewnie)

    20 - 40pln

    > - czy taka operacja niesie jakies ryzyko?

    nie

  • 3. Data: 2009-07-18 15:40:38
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    michaça napisał:
    > z nokii 6300 (simlock ery)
    > - ile to powinno kosztowac? (komis, serwis GSM pewnie)

    Jeśli w salonie Ery, to nic nie będzie kosztowało.

    > - czy taka operacja niesie jakies ryzyko?

    Nie.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl