    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nokia 5630 - wifi automatycznie się łączy?
    Date: Mon, 27 Jun 2011 07:11:52 +0200

    Jest dla mnie trochę niejasne czy da się ustawić tą
    Nokię tak, aby łączyła się ze znanym wifi automatycznie
    w momencie uruchamiania przeglądarki internetowej?
    Mam wrażenie, że łączy się z wieżą GSM a dopiero
    z wewnątrz przeglądarki mam opcję zmiany połączenia,
    ale już strona startowa została załadowana przez GSM.

    Czy ktoś wie jak to zrobić aby mieć pewność że idę przez wifi?

    Nawiasem mówiąc wiem już czemu Nokia pada
    - przecież ten interfejs użytkownika jest okropny!
    A instrukcja użytkowania dostarczona z telefonem
    to już w ogóle pożałowania godny, nic nie warty śmieć.
    To jest pierwszy telefon gdzie zagubiony nie wiedząc
    jak poustawiać wifi musiałem sięgnąć po papierową
    instrukcję użytkowania z której jak się potem okazało
    - nic nie można było się i tak dowiedzieć. Tragedia.