    Date: Mon, 27 Jan 2014 11:35:34 +0100
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No to jednak ten Android.

    On 2014-01-27 11:31, Smok Eustachy wrote:
    > W dniu 27.01.2014 09:07, atm pisze:
    > /.../

    > Jak będę to będę, a jak nie będę to nie będę. Na razie nie to jest
    > problemem.
    > Alfabetyczna lista aplikacji bez grupowania mi się nie podoba.

    Masz na mysli foldery? Jesli tak to sa juz od pewnego czasu. Zreszta
    zaleznie od uzywanego launchera mozna sortowac ikony na rozne sposoby.

    > /.../
    >
    > Dlatego przydał by się jakiś format, na który się to da konwertować.

    To juz robota do wykonania na PC. Niestety efekty czesto sa kulawe.
    Jakies dziwaczne akapity, znaki konca linii itp zas po ich usunieciu z
    automatu teks czesto sie zlewa w calosc. Lepiej poszukac czegos w doc,
    rtf lub txt.