  • 41. Data: 2018-11-01 07:47:36
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Oct 2018 20:46:25 +0100, Shrek napisał(a):
> [...]
    5882,od-kuriera-do-kierowcy-beaty-szydlo-to-on-odpow
    iada-za-kolizje.html#s=BoxOpLink
    żałosne klauny są niereformowalne więc kolejne wypadki to niestety tylko kwestia
    czasu ...

    > Daj spokój - jeżdził dostawczakiem i nosił paczki - jak to ma się do
    > prowadzenia operacyjnego pojazdów vipowskich?

    Ale do prowadzenia pojazdow ma duzo.

    > Skoro służba przygotowawcza trwa trzy? Bardzo niedoświadczony - w
    > zasadzie praktykant.

    > Zahamować przed poprzednikiem....

    To by szybko ten kurierski rozbil.

    No chyba, ze od vipowskich wymagaja zachowania odstepu 3m ...

    > Zapewne tak - cytowałem ci już zdaje się ustawę. Tym co zostali nowe
    > prorodzinne kierownictwo tak umilało życie, że się wypisali sami.

    > Dokładnie tak to wygląda - teraz kurwa my, tylko do sześcianu.

    No coz, moze to srodowisko PiS tak biedne, ze posada kierowcy w BOR
    jest atrakcyjna. Spolek SP zabraklo ?
    Choc zawsze to oficerska pensja, a jak sie propaguje dzieci, to potem
    trzeba je jakos ustawic :-)

    J.

  • 42. Data: 2018-11-01 07:49:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2018 o 07:30, J.F. pisze:

    > To przy normalnej jezdzie - przy frogowej powinno byc mniej km.

    On głównie po mieście jeżdzi więc dużych przebiegów nie robi, stosunkowo
    niedługo jeździ - ma jeszcze czas się zabić. Ogólnie odnosiłem się do
    nieusprawiedliwionego twierdzenia, ze jeśli ktoś żyje to widocznie nie
    jest złym kierowcą.

    > No i trup sie zdarza na 10 wypadkow, a wypadek na ~10 kolizji ...
    > zabezezpieczaja troche te samochody ... ale to znow przy normalnej
    > polskiej jezdzie ...

    Jakby go zostawić samemu sobiem to w końcu sprawa by się rozwiazała.
    Jest to jednak złe rozwiązanie, bo nie wiadomo ile osoób wcześniej i
    przy okazji ostatecznego rozwiazania zabije badź uszkodzi.

    Shrek

  • 43. Data: 2018-11-01 08:00:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-11-2018 o 07:47, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale do prowadzenia pojazdow ma duzo.

    > To by szybko ten kurierski rozbil.
    >
    > No chyba, ze od vipowskich wymagaja zachowania odstepu 3m ...

    No wymagają - po co marudzisz, jeśli nie masz pojęcia na czym polega
    jazda w takiej kolumnie?

  • 44. Data: 2018-11-01 08:02:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale do prowadzenia pojazdow ma duzo.

    Większość grupowiczów ma 7 lat lub więcej. Co nie znaczy, że są
    doświadczonymi kierowcami vipów. Porównujesz nieporównywalne - co innego
    prowadzenie samochodu, co innego uprzywilejowanego.

    > To by szybko ten kurierski rozbil.

    Rozwalili rządowe bryki. I takie są fakty. Nie wiemy jak mu szło
    powożenie dostawczakiem i ma to tu niewielkie znaczenia. Ja też żadnego
    samochodu jeszcze nie rozbiłem ale nie znaczy to, że mam wystarczające
    odświadczenie do wożenia vipów z bombami da dachu i zwartych kolumnach.

    > No chyba, ze od vipowskich wymagaja zachowania odstepu 3m ...

    Ponoć wymagają. Tłumaczą to tym, żeby im się nikt w kolumne nie wbił.

    > No coz, moze to srodowisko PiS tak biedne, ze posada kierowcy w BOR
    > jest atrakcyjna. Spolek SP zabraklo ?

    Niedoceniasz ich. Robią skok gdzie się da i jak się da. "Teraz kurwa my"
    za AWS to był przy nich pikuś. Dlatego tak się wkurwili po "zwycięstwie"
    w samorządowych - już się witali z posadami w województwach, a tu lipa.

    Zresztą - skoro robisz ustawę umożliwiająca wywalanie ludzi z pracy z
    pominięciem kodeksu pracy i uniemożliwaującą skuteczne dochodzenie praw
    pracowniczych przed sądem to są dwie możliwości - albo robisz to w celu
    dokonania czystki i obsadzenia swoimi, albo... nie, w zasadzie innej
    możliwości nie ma.

    > Choc zawsze to oficerska pensja, a jak sie propaguje dzieci, to potem
    > trzeba je jakos ustawic :-)

    Oni wychodzą z założenia, że jak można to trzeba robić skok. Wiedzą, że
    są tu "na chwilę" i trzeba nakraść ile się da, bo jak już stracą władzę,
    to ich wywalą w analogiczny sposób "bez żadnego trybu".

    Shrek

  • 45. Data: 2018-11-01 08:05:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-01 o 07:49, Shrek pisze:

    > Ogólnie odnosiłem się do
    > nieusprawiedliwionego twierdzenia, ze jeśli ktoś żyje to widocznie nie
    > jest złym kierowcą.

    Zawsze tak jest, każdy tak sądzi.
    Za każdym razem, kiedy ktoś we mnie przywalił, mówił prawie słowo w słowo:
    "Tyle lat jeżdżą rozmawiając przez telefon i nigdy nie miałem wypadku".

    > Jakby go zostawić samemu sobiem to w końcu sprawa by się rozwiazała.
    > Jest to jednak złe rozwiązanie, bo nie wiadomo ile osoób wcześniej i
    > przy okazji ostatecznego rozwiazania zabije badź uszkodzi.

    Dlatego byłem przeciwko usunięciu budynku Spójni. Tam przynajmniej nie
    rozwalali nikogo z naprzeciwka. I uważam, że takich zapór powinno być
    znacznie więcej, sprzyja to znacznej poprawie bezpieczeństwa na drogach.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 46. Data: 2018-11-01 08:18:44
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-01 o 07:20, Shrek pisze:

    > Bo statystycznie solidny dzwon występuje co jakieś milion kilometrów -
    > to że ktoś się nie zabił nie świadczy o jego wybitnych umiejętnościach,
    > a po prostu nie miał pecha.

    No nie, nie rozbił się przed milionem bo ma umiejętności a nie dlatego,
    że nie miał pecha.

  • 47. Data: 2018-11-01 08:22:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2018 o 08:05, Akarm pisze:

    > Dlatego byłem przeciwko usunięciu budynku Spójni. Tam przynajmniej nie
    > rozwalali nikogo z naprzeciwka. I uważam, że takich zapór powinno być
    > znacznie więcej, sprzyja to znacznej poprawie bezpieczeństwa na drogach.

    Przesadzasz. Po pierwsze, większość ludzi jest w miarę normalna, pod
    drugie nie jest powiedziane, że to akurat wariat się rozwali się na
    spójni a nie zepchnięty przez niego normals. Ponadto drogi powinny być
    bydowane jako możliwie bezpieczne a nie gra o życie między kierowcą a
    projektantem. Za brakiem pasów awaryjnych jak na A4 też jesteś?

    Shrek

  • 48. Data: 2018-11-01 08:24:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2018 o 08:18, kk pisze:

    > No nie, nie rozbił się przed milionem bo ma umiejętności a nie dlatego,
    > że nie miał pecha.

    Czyli kierowcy dzielą się według ciebie na tych co mają umiejętności bo
    nie rozbili się przed milionem i tych co mają wybitne umiejetności bo
    nie rozbili się pomimo miliona?

    Jesteś nowym trolem, czy wcieleniem któregoś wczęsniejszego, bo nie chce
    mi się sprawdzać?

    Shrek

  • 49. Data: 2018-11-01 08:31:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2018 01:16:16 +0100, kk napisał(a):

    > A tam wcale o szybkość nie chodziło.

    Tylko o sprawność. Pewnie jak ci dają mandat za szybkość to mówisz:
    Panie władzo ja wcale nie szybko, ja jechałem sprawnie!
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 50. Data: 2018-11-01 09:30:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2018 08:02:14 +0100, Shrek napisał(a):

    > Większość grupowiczów ma 7 lat lub więcej. Co nie znaczy, że są
    > doświadczonymi kierowcami vipów. Porównujesz nieporównywalne - co innego
    > prowadzenie samochodu, co innego uprzywilejowanego.

    A ile sie wymaga od kierowcy karetki ? Krotkiego kursu ?

    Poza tym jesli kurier z powolania to tak jak pojazd uprzywilejowany
    :-)

    No i czy tu bylo uprzywilejowanie, czy tylko nieuwaga zamiast
    hamowania ?

    > Rozwalili rządowe bryki. I takie są fakty.

    Ale przez piec lat pracy kuriera widac byli z niego zadowoleni.

> [...]
    > samochodu jeszcze nie rozbiłem ale nie znaczy to, że mam wystarczające
    > odświadczenie do wożenia vipów z bombami da dachu i zwartych kolumnach.

    Na pewno wieksze niz 18-latek swiezo po egzaminie na PJ.

    > Ponoć wymagają. Tłumaczą to tym, żeby im się nikt w kolumne nie wbił.

    Tak mowia i uzasadnie jak widac jest ... ale czy tak jezdza ?

> [...]
    > pominięciem kodeksu pracy i uniemożliwaującą skuteczne dochodzenie praw
    > pracowniczych przed sądem to są dwie możliwości -

    Ale to piszesz o BOR czy urzedzie zony ?

    > albo robisz to w celu
    > dokonania czystki i obsadzenia swoimi, albo... nie, w zasadzie innej
    > możliwości nie ma.

    W zasadzie tak, choc widzisz - GIODO zmienil sie na UODO i chyba
    nikogo nie wywalili.
    Z drugiej strony - czasem nowa wladza moze miec nowa wizje, do ktorej
    starzy pracownicy nie pasuja :-)

    > Oni wychodzą z założenia, że jak można to trzeba robić skok. Wiedzą, że
    > są tu "na chwilę" i trzeba nakraść ile się da, bo jak już stracą władzę,
    > to ich wywalą w analogiczny sposób "bez żadnego trybu".

    Nastepcy nie beda lepsi ... a poprzednicy ?

    J.