    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: No to będzie koniec samodzielnego ulepszania iPhone
    Date: Tue, 16 Feb 2010 13:56:14 +0100

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ja robię dla softu z Cydii i co mi zrobisz? Uważasz że każdy robi JB
    > dla nielegalnego softu czy zdjęcia simlocka?

    Wydlubie ci oczy ... powiem tam 70% osob z telefonem po JB nie korzysta
    z Cydii jako zrodla legalnego oprogramowania a raczej do sciagniecia
    "wiadomo czego" by piracic i zdjac simlocka. Jeden geek wiosny nie
    czyni. Ba znam wiele osob ktore nawet nie wiedza co to Cydia chociaz
    maja ikonke na pulpicie. Takie sa fakty