  • 121. Data: 2015-08-19 22:36:06
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Autobus zimą też tak pojedzie? Albo załadowana ciężarowka?

  • 122. Data: 2015-08-19 22:51:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-19 22:36, Zenek Kapelinder wrote:
    > Autobus zimą też tak pojedzie? Albo załadowana ciężarowka?

    A traktor? A blondynka na kursie? Jak nie, to wszędzie trzeba zrobić
    tempo 30. Prędkośc na znaku jest prędkością maksymalną dozwoloną. Nie ma
    obowiązku jej osiągać. To że załadowanym tirem nie da się wyprzedzić
    osbówki jadącej przepisowo 90 nie znaczy, że należy od razu wszędzie
    malować podwójne ciągłe. Jaki ten zakręt jest każdy widzi i może
    dostosować prędkośc do posiadanego pojazdu i umiejętności. A co jak ktoś
    się wypierdoli sportowym wózkiem na prostej drodze? Ile wtedy postawić,
    skoro taka super fura wyleciała, a przecież są też autobusy w zimie?

    Ograniczenia mają sens, gdy chcemy ograniczyć prędkość z jakiś innych
    powodów niż to co w oczywisty sposób widać (hałas, piesi, brak
    widoczności, teren zabudowany). Stawiane ograniczeń z powodu zakrętu,
    który dobrze w całości widać, jest prawidłowo wyprofilowany, nie wylewa
    się na niego woda z pobocza i nie zachodzą inne niespodziewane
    okoliczności jest oznaka albo zdurnienia społeczeństwa, albo że władza
    społeczeństwo z durne uważa. To amerykańska droga, gdzie trzeba pić
    chłodną kawę, bo jeden (a w zasadzie jedna) idiotka na kilkadziesiąt
    milionów nie może czynności wypicia normalnej kawy ogarnąć.

    BTW - ten znak stoi w bezsensownym miejscu, to znaczy tam gdzie zakręt
    już się prostuje i można (a na przykład motocyklem wręcz należy)
    przyspieszać.

    Shrek.

  • 123. Data: 2015-08-19 23:16:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Temat jest o tym że maksymalna prędkość w jakimś miejscu wynosiła 60 i wolno było
    jechać z każdą prędkością niższą niż 60 a ktoś pojechał 111km/h. Tak że kolego
    sympatyczny nie pierdol głodnych kawałków. Ty i wielu innych nadajecie się do
    uśpienia a nie do wypuszczenia na jezdnie. I dobrze że powoli w sposób humanitarny
    będziecie usypiani. Jeśli nie zdobędziecie większości w Sejmie i Senacie to
    popierdolić sobie głupoty tutaj możecie. Nic więcej. Polowanie się zaczyna i wyłapią
    tylu ile będzie potrzeba żeby reszta idiotów się podporządkowała woli większości.
    Zadne cymbał radia i janosiki nie pomogą bo wasz wróg wydał i wydaje cały czas o
    wiele większe pieniądze. Na dodatek ma tej kasy nie do wiary bo od was ją bierze. Na
    razie finansujecie sznur na którym was powieszą. I to jest ładne.

  • 124. Data: 2015-08-19 23:20:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-19 23:16, Zenek Kapelinder wrote:
    > Temat jest o tym że maksymalna prędkość w jakimś miejscu wynosiła 60 i wolno było
    jechać z każdą prędkością niższą niż 60 a ktoś pojechał 111km/h.

    Akurat w tej gałęzi jest tym, ze bez sensu stoi znak 40 nabanalnym łuku
    (i to w niewłaściwym miejscu), a ty twierdzisz, że ma on sens, bo jak
    zimę na gołoledzi pojedzies więcej jak 40 autobusem to się wypierdolisz
    w barierki. 40 zresztą też.

    Shrek.

  • 125. Data: 2015-08-19 23:58:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiesz czy bez sensu bo nie znasz przepisów według których ustawia się znaki a
    tych od znaków nie pytałeś dlaczego jest 40 a nie 100. To że bez sensu to tylko Twoja
    wizja.

  • 126. Data: 2015-08-20 08:10:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-19 23:58, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie wiesz czy bez sensu bo nie znasz przepisów według których ustawia się znaki a
    tych od znaków nie pytałeś dlaczego jest 40 a nie 100. To że bez sensu to tylko Twoja
    wizja.

    Zgodnie z przepisami nie oznacza od razu z sensem. A swoje zdanie mogę
    mieć i mam do tego prawo. Znak jest choćby dlatego bez sensu, że gdyby
    go nie było to było by raptem 50. A zbędne znaki zawsze są bez sensu, bo
    potem nikt na te niezbędne nie zwraca uwagi.

    Shrek

  • 127. Data: 2015-08-20 11:57:43
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    To mogleś zrobić. I co dalej. Sędzia ma zdjęcie a Ty świadka. Wyszedł ten
    świadek na zdjęciu czy byś mówił że spał na tylnym siedzeniu?.

    Był na zdjęciu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 128. Data: 2015-08-20 11:58:04
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Wed, 19 Aug 2015 16:49:40 +0200, yabba

    > Swiatka siedzącego na fotelu pasażera? :P

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 129. Data: 2015-08-21 10:36:54
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powitanko,

    > Dzieki wielkie, no to jest nadzieja, ze Starosta, lub SKO okaze sie
    > normalniejsze niz ten gosc zatrudniony w Policji.

    Na to nie licz. SKO w zasadzie sprawdza tylko, czy wszystko zostało wykonane
    zgodnie z przepisem/ustawą/itp. Jeśli formalne procedury nie zostały
    złamane, to odrzuci odwołanie.
    Starosta mając w ręku wniosek policji o wstrzymanie uprawnień też nie będzie
    badał czy wniosek został wydany słusznie, czy nie, tylko się do niego
    przychyli.

    Wiwo

  • 130. Data: 2015-08-21 10:45:27
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ale jak to? Nie miałeś wolnej stówki? Byli już po kolacji? :->

    To jest właśnie najsmutniejsze. Policja "nie może" stosować pouczeń bo
    komendant nie pozwala, ale pouczenia za kasę nadal funkcjonują. Odkąd
    zaostrzyli przepisy biznes znowu się rozkręcił, kierowcy mają znacznie
    więcej do stracenia, więc stawki znacznie wzrosły, co przekłada się znowu na
    opłacalność ryzykowania wyciągania łapy...

    Wiwo