  • Data: 2013-02-17 11:22:52
    Temat: No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WItam.

    Tak, myślałem że jak już działa to nie padnie.. zwłąszcza że w telefonie.
    Tyle kart mi przez ręce przeszło różnych, mój pierwszy przypadek...
    Zraziłem się do płyt DVD-R od EMTEC, czemu kupiłem kartę MicroSD 8GB Class4
    od EMTEC? No bo promocja, niedroga, to tylko do telefonu a nie wyczynowa do
    lustrzanki, no i jak działa to co się jej ma stać?
    No i EMTEC padł, po 2 miesiącach pracy w smartfonie. Padł kontroler bo ma
    0MB z 0MB i ani format ani inne programy nie działają tylko totalny zwis
    czytnika.
    Miałem pare fotek które nie zdążyłem zgrać... Poza tym trochę zabawy mnie
    czeka w powtórne instalowanie aplikacji.

    Tak więc trzymajcie paragony... i róbcie kopię karty co jakiś czas.

    A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive (ktoś
    przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

    Pozdro.

    --
    Irokez