    From: "VomitroN" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: No i mam kwotoreduktor
    Date: Sun, 27 Mar 2011 16:29:33 +0200

    Drugiego marca pytalem na grupie o szczegoly skorzystania z alternatywnej postaci
    tepsianych uslug telefonicznych. Wybor padl na kwotoreduktor. Oto szczegoly.

    Wzialem abonament na rok za 30zl. Nie bralem jednak nowego telefonu wiec mam 150
    minut do wykorzystania w okresie rozliczeniowym. Przeniesienie numeru trwalo ok
    tygodnia. Otrzymana karte SIM odpalilem w jakiejs starej nokii z Plusa. Mozna sie z
    telefonem oddalic z posesji nawet kilkaset metrow i jest zasieg. W razie czego
    infolinia taka sama jak w Plusie, czyli pod 2601. Jedyny maly zgrzyt to brak
    szczegolowego wykazu polaczen, poniewaz przed podpisaniem umowy w salonie zapewniano
    mnie, ze bede go dostawal wraz z faktura. Zrzucam to jednak na efekt
    niedoinformowania pracownikow, bo przeciez usluga dopiero wchodzi na rynek i
    okazalem sie byc jednym z pierwszej dziesiatki klientow kwotoreduktora w Polsce.
    Mozna jednak wykaz zamowic za 5 zl.

    Chyba jestem zadowolony. Wreszcie zadnych kabli i czestych zgloszen na blekitna, ze
    albo telefon w ogole nie dziala, albo mam jakis split na linii i gdy ktos dzwoni do
    mnie, dodzwania sie do sasiada. Juz mi nawet druty zmieniali na slupie,a potem
    rozkopywali dzialke zeby pociagnac jakies najnowsze zdobycze teleinformatyki.
    Wszystko na nic. Reklamacje zglaszalem co miesiac. Teraz wreszcie mam spokoj.

    Zegnaj telekomunikacjo polska es a. Raczej juz nigdy sie nie spotkamy.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "