  • 11. Data: 2011-04-20 18:46:26
    Temat: Re: No i koniec z dyskami Samsunga.
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-04-20 15:48, Marek pisze:

    > Fatalna informacja :( Byłem bardzo zadowolony z tych dysków a teraz nie
    > wiadomo jak będzie.

    Samsung zrobil znakomity interes. Zbliza sie zmierzch HDD
    i zaloze sie, ze za 10 lat o nich zapomnimy.
    Za to Samsung zostawia sobie dyski pólprzewodnikowe.
    --
    A S

  • 12. Data: 2011-04-20 19:53:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A...@g...com> napisał w wiadomości

    > Samsung zrobil znakomity interes. Zbliza sie zmierzch HDD
    > i zaloze sie, ze za 10 lat o nich zapomnimy.

    Smiala teza, ze juz za 10 lat.

    > Za to Samsung zostawia sobie dyski pólprzewodnikowe.

    Ale do czasu nim HDD znikna bedzie sie na nich ciagle zarabiac.

  • 13. Data: 2011-04-20 19:56:18
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Andrzej S. napisał:

    > Samsung zrobil znakomity interes. Zbliza sie zmierzch HDD
    > i zaloze sie, ze za 10 lat o nich zapomnimy.
    > Za to Samsung zostawia sobie dyski pólprzewodnikowe.

    I za 10 lat przyjdzie Seagate i sobie wykupi ;)

  • 14. Data: 2011-04-20 20:21:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej S." napisał w wiadomości grup
    > Samsung zrobil znakomity interes. Zbliza sie zmierzch HDD
    > i zaloze sie, ze za 10 lat o nich zapomnimy.
    > Za to Samsung zostawia sobie dyski pólprzewodnikowe.

    Za 10 lat będą dyski holograficzne, albo inne cuda.

  • 15. Data: 2011-04-20 20:39:34
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-20 19:44, .B:artek. pisze:

    > Ale co z tego, że fabryki zostaną? Fabryka to hala + maszyny + ludzie do
    > obsługi.

    Mylisz się mocno, czasem w fabryce nawet nie wiedzą że sie samsung czy
    seagate nazywają. Czasem się nazywaja np HTU czy PTC albo jeszcze
    inaczej ze słówkiem corporate i dopiero gdzies tam wysoko jest ktos kto
    wie że ta fabryka jest częścią samsunga.

    Swojego czasu była taka transakcja że (tu nie do końca pamietam
    kolejność) ECS sprzedał Asusowi fabrykę produkującą lapki dla .. Apla

    >Żeby wyprodukować niezawodne, innowacyjne i chwalone przez
    > konsumentów produkty trzeba coś więcej niż mieć dobrą fabrykę. To jest
    > kwestia pewnej filozofii produkcji, kontroli jakości i innych czynników.
    > Seagate raczej wprowadzi swoje standardy w tych fabrykach aniżeli
    > zaczerpnie z dotychczasowej jakości dysków Samsung.

    Masz znajomych w szefostwie ? odwazna teza, zapewne masz dowody

  • 16. Data: 2011-04-21 06:52:21
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 18:18:14 +0200, qwerty napisał(a):

    > Jakoś Maxtor zniknął po przejęciu przez seagshit.

    Maxtor jako producent HDD - to oczywste.
    Tak samo jak zniknely dyski Quantuma po przejeciu ich przez Maxtora.
    Jest rzecza oczywista ze Samsung jako producent HDD zniknie - przeciez
    Seagatye nie bedzie rozwijal produktu pod obca marka. Zostana natomiast
    linie produkcyjne, labotatoria i plany ktore przejmnie Seagate, zreszta
    Seagate zaciesnia wspolprace z Samsungiem o dostawe podzespolow.
    Lepsza marka przejela slabsza (jesli chodzi o HDD oczywiscie) wec nie
    rozumiem skad te obawy - a "wielka dwojka" jaka zostala spac spokojnie nie
    moze bo konkurencja w postaci dyskow SSD ostro idzie do przodu - wiec nie ma
    sie co obawiac o ceny

    --
    Mark

  • 17. Data: 2011-04-21 06:57:13
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Mark jest autorem poniższej notatki:

    > Lepsza marka przejela slabsza (jesli chodzi o HDD oczywiscie)

    chłodne, szybkie, doceniane vs wymień firmware, bo Ci padnie... a jak
    akurat jest spoza tej serii to piszczy. faktycznie, najlepsza może jeszcze

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 18. Data: 2011-04-21 07:02:53
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > chłodne, szybkie, doceniane vs wymień firmware, bo Ci padnie... a jak
    > akurat jest spoza tej serii to piszczy. faktycznie, najlepsza może
    jeszcze

    Zauwaz, ze Mark napisal "lepsza MARKA przejela slabsza"
    a nie "lepszy SPRZET wyparl slabszy"... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 19. Data: 2011-04-21 07:07:41
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Myślę, ze tu bardziej chodzi o cenę niż technologię. Jak cena jest za niska
    to nie opłaca się rozwijać nowych technologii.

    PC

  • 20. Data: 2011-04-21 07:11:06
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 20 kwiecień (środa), gdy o godzinie 14:18 *4CX250*
    naskrobał(a):

    > Seagate ich kupił za około 1,4mld $.

    zastanawiam się dlaczego seagate inwestuje w hdd, zamiast ssd? Chce
    skończyć tak jak kiedyś w grafice 3dfx?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-04-21 09:08:27