eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNju -- rozmowa ze ślepym o kolorachNju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Date: Fri, 30 Jan 2015 02:51:19 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 92
    Message-ID: <maeo37$qgl$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1422582695 27157 83.151.39.26 (30 Jan 2015 01:51:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jan 2015 01:51:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1067619
    [ ukryj nagłówki ]

    Odpowiedź Nju:

    .===================================================
    ====================================================
    =====================.


    W odpowiedzi na skierowane do naszego Biura zgłoszenie uprzejmie informujemy, że
    zgłoszona przez Panią nieprawidłowość
    w rozliczeniu opłat naliczonych w rachunku z 19.01.2015 r. została poddana ponownej
    weryfikacji. Potwierdzamy, że ponowna
    analiza naliczeń nie stwierdza nieprawidłowości. Opłaty za zrealizowane z Pani numeru
    usługi zostały rozliczone zgodnie
    z obowiązującą ofertą.

    Wyjaśniam, że faktury VAT wystawiane są za miesięczny okres rozliczeniowy. W Pani
    przypadku okres rozliczeniowy obejmuje
    cykl billingowy rozliczny w okresie od 19-go do 18-go każdego miesiąca. Kwestionowana
    przez Panią pozycja na rachunku
    szczegółowym dotyczy wiadomości SMS wysłanej w dniu 19.12.2014 r. Zgodnie z
    obowiązującym Panią cyklem billingowym,
    opłata za powyższe zdarzenie została uwzględniona w rachunku z 19.01.2015 r.

    Potwierdzamy, że kwestionowana wiadomość SMS została wysłana z karty SIM przypisanej
    do Pani numeru. Jako Operator nie
    ponosimy odpowiedzialności za sposób użytkowania karty SIM przez Abonenta. Naszej
    ocenie nie podlega też fakt, czy
    zaistniałe zdarzenie wynikało z celowego działania Abonenta lub było dziełem
    przypadku czy dostępu do telefony osób trzecich.
    Za skutki użytkowania karty SIM odpowiedzialność ponosi Abonent. Z uwagi na
    prawidłowe rozliczenie opłat, nie mamy podstaw
    do ich korekty. Tym samym podtrzymujemy naszą decyzję przedstawioną w odpowiedzi z
    27.01.2015 r.

    W trybie postępowania reklamacyjnego stanowisko Spółki jest ostateczne, tym samym ten
    etap procesu uznajemy
    za zakończony. Podstawą do wznowienia postępowania reklamacyjnego byłoby pojawienie
    się nowych, istotnych
    dla sprawy okoliczności. W przypadku ich braku dalszą korespondencję w tym
    przedmiocie pozostawimy bez rozpatrzenia.
    Liczymy, że powyższe informacje będą Pani pomocne w zrozumieniu naszej decyzj


    '===================================================
    ====================================================
    ====================='





    Moja prośba (numer telefonu zastąpiłem przez xxxxxxxxx)
    do Nju, do której Nju ,,nawiązuje'' powyższym tekstem:


    .===================================================
    ========================================.


    W nawiązaniu do zgłoszenia nr 1471854972 z dnia wczorajszego.




    Nju> Analiza wykazała, że w dniu 19.12.2014 r. został wysłany SMS na kwotę
    0,09 zł.

    Zestawienie> 16:48 sieć T-mobile xxxxxxxxx 1 0,07 0,09 0,09





    Zestawienie to obejmuje okres od 19 grudnia ubr. do 18 stycznia br.

    Strona WWW https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta mówi o obecnym
    stanie, wskazując na kolejny SMS, o którym Państwo teraz nie piszą. Jeśli
    mogę prosić o informację -- proszę o podanie numeru telefonicznego, na
    który wysłano SMS w obecnym okresie oraz o podanie dnia i godziny wysłania
    tego SMS.


    '===================================================
    ========================================'


    Aby było jasne -- proszę o podanie numeru telefonu, na który
    rzekomo wysłano SMS w bieżącym okresie, zaś Nju pisze o SMS
    wysłanym w poprzednim okresie... Nju pisze bardzo dużo,
    obszernie, wyczerpująco, profesjonalnie ;) -- ale nie
    nawiązuje do mojej prośby...

    Zadowoliłaby mnie odpowiedź typu:

    nie możemy podać tej informacji

    jak i

    SMS wysłano na numer yyyyyyyyy.


    Sprawa dotyczy mojej matki, moja matka nie wysyła SMSów,
    numer (na który rzekomo wysłano SMS w poprzednim okresie)
    z poprzedniego okresu występuje na rachunku tylko raz.


    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: