eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNju -- rozmowa ze ślepym o kolorachRe: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
  • Data: 2015-02-01 17:16:30
    Temat: Re: Nju -- rozmowa ze ślepym o kolorach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "J.F." en40299s62bq$....@4...net

    > Tylko ... ja juz nic nie rozumiem. Ile tych SMS bylo, co Eneuel
    > reklamowal, a co mu odpowiedzieli.
    > Jesli napisal tak jak na newsach potrafi sie zaprezentowac, to wcale
    > sie nie dziwie ze Orange nie zrozumial.


    Oto i treści. Pomijam nazwisko matki i nazwiska doradców
    (wraz z ,,poważaniami itd.) a numer telefonu matki
    zastępuję innymi znakami -- xxxxxxxxx.


    (E) to mój list; (N) to odpowiedź Nju.







    (E) Pierwszy mój list w tej sprawie:

    Choć nie wysyłam SMSów -- naliczają Państwo 9 groszy.

    (N) Odpowiedź:

    W odpowiedzi na zgłoszenie nr 1471854972 informuję o rozpatrzeniu sprawy.
    Analiza wykazała, że w dniu 19.12.2014 r. został wysłany SMS na kwotę 0,09 zł.
    Każda karta SIM posiada unikalny numer na podstawie, którego identyfikowane są
    zdarzenia, w związku
    z powyższym pomyłki w tym zakresie nie mogą mieć miejsca. Udzielając powyższej
    odpowiedzi opieramy się
    na zapisach systemowych, rejestrujących zrealizowane zdarzenia.
    Orange Polska S.A nie posiada uprawnień by oceniać, czy dane zdarzenie zostało
    wykonane świadomie, czy też
    przez przypadek. Nie posiadamy możliwości sprawdzenia czy znajomość wybieranego
    połączenia, jest świadomą
    decyzją Abonenta, czy wynikiem nieświadomego działania. W ramach zawartej Umowy,
    Abonent ma
    zagwarantowany stały dostęp do sieci telekomunikacyjnej, a przez to swobodę w
    korzystaniu z usług oferowanych
    przez sieć nju mobile. Orange Polska S.A. nie ponosi odpowiedzialności za skutki
    używania karty SIM przez
    Abonenta jak i osoby trzecie, które mogły mieć dostęp do telefonu, oraz za
    ewentualne uszkodzenia lub
    nieprawidłowe ustawienia aparatu telefonicznego.
    Z uwagi na fakt, iż nie stwierdziliśmy nienależytego rozliczenia usług
    telekomunikacyjnych, nie mamy podstaw do
    uznania wniesionej reklamacji i anulowania poprawnie naliczonych opłat
    Wyrażam nadzieje, że przekazane wyjaśnienia okażą się wystarczające.

    (E) Mój drugi list:

    W nawiązaniu do zgłoszenia nr 1471854972 z dnia wczorajszego.




    Nju> Analiza wykazała, że w dniu 19.12.2014 r. został wysłany SMS na
    kwotę 0,09 zł.

    Zestawienie> 16:48 sieć T-mobile xxxxxxxxx 1 0,07 0,09 0,09





    Zestawienie to obejmuje okres od 19 grudnia ubr. do 18 stycznia br.

    Strona WWW https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta mówi o obecnym
    stanie, wskazując na kolejny SMS, o którym Państwo teraz nie piszą. Jeśli
    mogę prosić o informację -- proszę o podanie numeru telefonicznego, na
    który wysłano SMS w obecnym okresie oraz o podanie dnia i godziny wysłania
    tego SMS.

    Imię Nazwisko

    Postscriptum: Dziękuję za szybką odpowiedź.

    -=-

    Szybko odpowiedziano, więc podziękowałem za szybkość.

    -=-

    (N) Temat: odpowiedź w sprawie reklamacji zarejestrowan ej 28 stycznia 2015 r.,
    dotyczącej numeru 662234164.
    Witam,
    W odpowiedzi na skierowane do naszego Biura zgłoszenie uprzejmie informujemy, że
    zgłoszona przez Panią nieprawidłowość
    w rozliczeniu opłat naliczonych w rachunku z 19.01.2015 r. została poddana
    ponownej weryfikacji. Potwierdzamy, że ponowna
    analiza naliczeń nie stwierdza nieprawidłowości. Opłaty za zrealizowane z Pani
    numeru usługi zostały rozliczone zgodnie
    z obowiązującą ofertą.
    Wyjaśniam, że faktury VAT wystawiane są za miesięczny okres rozliczeniowy. W Pani
    przypadku okres rozliczeniowy obejmuje
    cykl billingowy rozliczny w okresie od 19-go do 18-go każdego miesiąca.
    Kwestionowana przez Panią pozycja na rachunku
    szczegółowym dotyczy wiadomości SMS wysłanej w dniu 19.12.2014 r. Zgodnie z
    obowiązującym Panią cyklem billingowym,
    opłata za powyższe zdarzenie została uwzględniona w rachunku z 19.01.2015 r.
    Potwierdzamy, że kwestionowana wiadomość SMS została wysłana z karty SIM
    przypisanej do Pani numeru. Jako Operator nie
    ponosimy odpowiedzialności za sposób użytkowania karty SIM przez Abonenta. Naszej
    ocenie nie podlega też fakt, czy
    zaistniałe zdarzenie wynikało z celowego działania Abonenta lub było dziełem
    przypadku czy dostępu do telefony osób trzecich.
    Za skutki użytkowania karty SIM odpowiedzialność ponosi Abonent. Z uwagi na
    prawidłowe rozliczenie opłat, nie mamy podstaw
    do ich korekty. Tym samym podtrzymujemy naszą decyzję przedstawioną w odpowiedzi
    z 27.01.2015 r.
    W trybie postępowania reklamacyjnego stanowisko Spółki jest ostateczne, tym samym
    ten etap procesu uznajemy
    za zakończony. Podstawą do wznowienia postępowania reklamacyjnego byłoby
    pojawienie się nowych, istotnych
    dla sprawy okoliczności. W przypadku ich braku dalszą korespondencję w tym
    przedmiocie pozostawimy bez rozpatrzenia.
    Liczymy, że powyższe informacje będą Pani pomocne w zrozumieniu naszej decyzji.

    (E) I mój trzeci list:

    W nawiązaniu do zgłoszenia nr 1471897167.

    Proponuję Państwu nawiązanie do tego, co piszę do Państwa.
    Aby ułatwić -- przesyłam snap i ponawiam moją prośbę.

    Strona WWW https://www.njumobile.pl/mojekonto/stan-konta mówi o obecnym
    stanie, wskazując na kolejny SMS, o którym Państwo teraz nie piszą. Jeśli
    mogę prosić o informację -- proszę o podanie numeru telefonicznego, na
    który wysłano SMS w obecnym okresie oraz o podanie dnia i godziny wysłania
    tego SMS.

    -=-

    Nigdzie nie proszę o anulowanie opłaty. Chcę wiedzieć, dlaczego Nju uważa,
    iż moja matka wysyła SMSy, skoro ona wg mnie nie wysyła SMSów a jej telefon
    jest zbyt prymitywny, aby mógł wysyłać SMSy samodzielnie. Nie kwestionuję
    opłaty, nie odgrażam się niezapłaceniem i nawet w trakcie rozmawiania
    opłaciłem fakturę w całości -- termin płatności chyba upływa dzisiaj. :)

    Chciałem wiedzieć, na jaki numer wysłano SMS w bieżącym miesiącu.
    (numer, na który wysłano SMS w poprzednim okresie -- znam)

    Czy jest coś dziwnego w szukaniu odpowiedzi dotyczące przyczyny powstania dziwnego
    zdarzenia?


    Namówiłem matkę na Nju, płacę w jej imieniu jej pieniędzmi z jej konta, więc
    chcę wiedzieć, za co Nju pobiera 9 groszy, aby choć móc wytłumaczyć to matce.



    A teraz wyjaśnij -- mnie lub choćby sobie samemu, co
    jest dziwnego (czy niezrozumiałego) w moim pisaniu.

    Nie stosuję podstępów, nie używam dwuznacznych określeń, unikam
    słów zbyt uniwersalnych czy zlepków trudnych do zrozumienia...


    Nie powiem, że absolutnie nad każdym słowem zastanawiam się, ale IMO
    zastanawiam się niemal nad każdym, które piszę/wysyłam. Do Ciebie
    napiszę IMO, ale do Nju nie napiszę. Do Nju napiszę Nju, ale do
    kogoś, kto ni zna Nju nie napiszę ani Nju bez wyjaśnienia, o co mi chodzi.


    To raczej Nju stosuje dziwny język -- tu zbyt patetyczny a na strona WWW zbyt
    frywolny.
    (jeden i drugi mi odpowiada, ale numeru nie poznałem -- masa liter, zero treści)

    -=-

    Matce zachwalałem Nju, innym zachwalałem -- uznałem, że
    muszę opisać sytuację, aby nie chwalić niepotrzebnie/nadmiernie.
    Początkowo było OK.

    W salonach (odwiedziłem wiele salonów Orange, w tym jeden gołdapski)
    Orange także trudno dojść do porozumienia z pracownikami Orange.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: