  • 11. Data: 2009-08-15 15:02:37
    Temat: Re: Nikon D700 a BF i FF
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Konrad L pisze:

    > A jak wyregulujesz takie cos:
    > - na 24mm i oo bedzie FF na metr
    > - na 70mm i oo bedzie BF na metr

    Rozumiem, że znak "oo" oznacza nieskończoność?
    Jeśli tak, to jakie znaczenie ma 1 metr?
    (Niezależnie od tego czy BF czy FF) :)

  • 12. Data: 2009-08-15 15:29:10
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Oczywiście, spodziewałem się, że paru stałych, grupowych dys_coś_tam
    nie zrozumie pytania i że nie ja to kupuję :-)
    A za merytoryczną wypowiedź dziękuję, Kryhu :-)
    Marku - możesz jakiegoś polecić w Warszawie? Chętnie wymigam się z
    tego...

    Czarek

  • 13. Data: 2009-08-15 21:12:05
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > Rozumiem, że znak "oo" oznacza nieskończoność?
    > Jeśli tak, to jakie znaczenie ma 1 metr?
    > (Niezależnie od tego czy BF czy FF) :)

    To bylo przykladowo w rzczywistoci bylo tak ze jak celowalem w odlegly blok
    to ostry byl sasiedni budynek.
    Chce tylko wykazac ze taka prosta kalibracja to sie moze w stalkach
    sprawdza(o ile sie nie rozjezdzaja przy roznych odleglosciach)

    Pozdr

  • 14. Data: 2009-08-15 23:37:30
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Jezeli nawet to D700 ma regulacje BF/FF.
    >
    > Jezeli ktos ma potrzebe to mozna sobie wyregulowac.

    jezeli to zoom to nie moze przypuszczalnie tak samo jakw Canonie.
    Microadjustments jest przereklamowany. Niestety zaobserowalem, ze
    z reguly przy zoomach problem przestrzalu jst na ktoryms koncu a
    wtedy regulacje mozna sobie w zyc wsadzic. Sparwdza sie natomiast
    przy stalkach.

    Roger

  • 15. Data: 2009-08-16 00:30:50
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Konrad L wrote:

    > A jak wyregulujesz takie cos:

    wysle do serwisu

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 16. Data: 2009-08-16 19:02:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > z reguly przy zoomach problem przestrzalu jst na ktoryms koncu a
    > wtedy regulacje mozna sobie w zyc wsadzic. Sparwdza sie natomiast

    Trzeba zacisnąć pasa i przeczekać. To ostatnie lata fazowego af.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 17. Data: 2009-08-16 19:37:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Trzeba zacisnąć pasa i przeczekać. To ostatnie lata fazowego af.

    hm ciekawe czy da sie zrobić szybki AF nie fazowy.

  • 18. Data: 2009-08-16 19:40:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > hm ciekawe czy da sie zrobić szybki AF nie fazowy.

    Panas pokazał, że się da, a to dopiero początek.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /ludzie dzielą się na ludzi i... innych ludzi/

  • 19. Data: 2009-08-16 21:34:57
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    > wysle do serwisu

    4-ry razy :)