  • 1. Data: 2009-05-22 21:01:59
    Temat: Nikon D5000 - czy są dostępne zamienniki akku EN-EL9e ?
    Od: "#:-) gps" <g...@p...onet.pl>

    Czy zainteresowani posiadaniem, posiadacze lub po prostu zorientowani
    orientujecie się, czy są gdzieś dostępne zamienniki firmowego akku do
    Nikona D5000 o symbolu EN-EL9e?
    Wybieram się na dłuższy wyjazd prawie bez dostępu do prądu. Nie chcę
    bulić po 200-300 zł za oryginał, bo potrzeba mi 5 szt akku.

    #:-)
    gps

  • 2. Data: 2009-05-24 20:40:57
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    pasują od d40 , d60, kupiłem zamiennik za 65pln, działa :)