  • Data: 2009-09-16 20:25:53
    Temat: Nikon D5000 - Live View
    Od: "#:-) gps" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie wyłącznie do użytkowników Nikona D5000.

    Jaką rzeczywistą sprawność i przydatność ma dla Was Live View. Wiem,
    jakie ma opóźnienie - sprawdzałem w sklepie. Ale sklep to jedno a
    praktyka drugie i może wypracowaliście metodykę postępowania.
    Do jakich zadań stosujecie LV?

    Pytam, bo planuję przesiąść się na Nikona D5000 z kompakta (Canon G6,
    odchylany ekran, waga ok. 470g), w którym z ekranika korzystam bardzo
    często i nie wyobrażam sobie aparatu bez takiej możliwości, gdyż nie w
    każdych okolicznościach robienie zdjęcia 'z oka' jest praktyczne, czy
    też celowe. Inna sprawa, że obraz na ekranie daje mi przybliżony efekt,
    który zobaczę potem na monitorze (wizjer optyczny już nie za bardzo).

    Aparat będzie mi służył na wyprawach rowerowych, dla własnej
    przyjemności. I tu kolejne pytanie, czy ktoś nosi wariant Nikon D5000 +
    18-105 na pasku przy pasie (w kolcie, bo ja tak zamierzam ze względu na
    szybkość dosięgu)? Czy to może skutkować obstruganiem miednicy (w końcu
    to +-1 kg martwej wagi!)?

    Dzięki z góry za podzielenie się doświadczeniami użytkowników.

    #:-)
    gps