  • Data: 2009-09-17 05:08:22
    Temat: Re: Nikon D5000 - Live View
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8rhkh$t01$1@news.onet.pl...

    > U mnie przydaje sie tylko i wylacznie do ustawiania kadru przy zdjeciach
    > ze statywu wraz z pilotem.

    > A ja mam wrecz przeciwne zdanie. 99,9% zdjec robie bez uzycia
    > podgladu na zywo tylko korzystam z wizjera. Ekranu uzywam jedynie do sprawdzenia
    > histogramu oraz ogolnego kadru zaraz po wykonaniu zdjecia...

    Jak ktoś zaczynał od lustrzanek to LV traktuje pomocniczo, jak ktoś
    zaczynał od kompaktów to tryb zombie jest podstawowy :)

    Jak dla mnie LV może być wykorzystany w specyficznych sytuacjach,
    dodatkowe możliwości to daje gdy się fotografuje z podłączonym
    komputerem. Po kablu usb leci na żywo obraz, a aparat wtedy może być w
    niewiarygodnych miejscach. To nie jest do ulicznego foto, ale do zdjęć
    przyrodniczych, makro. Ciekawe kiedy ktoś wypuści na rynek statyw do
    takiego zestawu. Oprócz mocowania aparatu mocowanie notebooka.

    wer