  • 1. Data: 2009-07-27 13:07:57
    Temat: Niezawdoność chinskiej mysli techniczla a'la kerfur
    Od: n...@s...com

    10,Wadliwy_skuter_z_Carrefoura.html?skad=rss

    Dla nieklikatych, skut sie zjebal, a sprzedawca ma klienta w dupie.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 2. Data: 2009-07-27 13:13:36
    Temat: Re: Niezawdono ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 27 Lip, 15:07, n...@s...com wrote:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,68612
    10,Wadliwy_skuter...

    > Dla nieklikatych, skut sie zjebal, a sprzedawca ma klienta w dupie.

    To Ty nie wiesz, że każdy sprzęt może się popsuć?

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-07-27 14:04:25
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,68612
    10,Wadliwy_skuter_z_Carrefoura.html?skad=rss

    > Dla nieklikatych, skut sie zjebal, a sprzedawca ma klienta w dupie.
    e tam
    klient to kolejny łowca super okazji który nie czyta precli :-)
    a na marginesie faktycznei te chinskie skuty to jakość maja gówniana
    onegdaj naprawiałem taka machinu i :
    1.srubki i gwinty to oni chyba z plasteliny robia, M6 zrywam za pomoca 10 cm
    klucza
    2.chyba maja problemy z miedzia w tych chinach bo przekroje kabli to jak
    telefoniczne prawie
    3.w nie katowanym skucie silnik sie skonczył po 6000 km
    okej to 50tka, rozumiem wał ale dlaczego gaznik ??
    i to był skut za 4000 zł a nie za dwa .....
    porównujac jakośc duzo ponizej niegdysiejszych polskich rometów a jakośc
    enerdowskiego simsona to w sferze marzeń
    pozdroo
    huck

  • 4. Data: 2009-07-27 14:17:21
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "huck" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > porównujac jakośc duzo ponizej niegdysiejszych polskich rometów a jakośc
    > enerdowskiego simsona to w sferze marzeń
    Mustafa Ci nie uwierzy.

    pozdr
    BartekGSXF

  • 5. Data: 2009-07-27 15:55:20
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "huck" <2...@w...pl> wrote:

    >1.srubki i gwinty to oni chyba z plasteliny robia, M6 zrywam za pomoca 10 cm
    >klucza

    To ta sama stal co bieznie niektorych chinskich lozysk.

    >2.chyba maja problemy z miedzia w tych chinach bo przekroje kabli to jak
    >telefoniczne prawie

    Z kablami to oni w ogole maja jakies problemy technologiczne, juz
    przywyklem, ze nawet jesli jakis sprzet ogolnie jest nie od rzeczy, to
    gwarantowanie kabel dozna zaburzen w przewodzeniu w czasie
    nieodleglym. O przekrojach... na takie "kable rozruchowe" w handlu co
    maja oznaczenia 125A, 200A, 400A... trzeba klienta uprzedzac, zeby
    nie pomyslal ze to ma cos wspolnego z amperami bo kabel o przekroju
    1,5 stopilny sie na samo wspomnienie o 400 amperach...

    >porównujac jakośc duzo ponizej niegdysiejszych polskich rometów a jakośc
    >enerdowskiego simsona to w sferze marzeń

    No romet to romet, wal przezywal 6 do 10 walow simsonowskich... nie
    bez przyczyny przecie:) Taki chinczyk to pewnie nizej 12 koni nie
    schodzi, tak? ;)
    Ja mysle, ze te chinczyki to obowiazkowo powinny miec jakies
    oznaczenia klasy jakosci, powiedzmy niebieskie to 'standard', zielone
    to 'pro" itd. - latwiej byloby sie chlopakom rozeznac, bo taki
    sprzedawca to wezmie ile sie mu uda ale przenigdy sie nie przyzna ile
    zaplacil za to w hurcie i jaki to sort.
    No i kto wie, czy jakby od razu nie robic tego co sie bankowo robilo z
    produkcja romet: nowke sztukie trzeba bylo rozebrac i ewentualnie
    oczyscic, usunac braki i wybraki a potem to juz mozna bylo jezdzic az
    do samego konca prawie bezawaryjnie.
    W niskobudzetowym chinczyku, jakby tak wymienic na wstepie lozyska,
    simeringi, pierscienie, cylinder itd. na jakies prawdziwe to moze by
    to jezdzilo dluzej niz wloskie?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2009-07-27 17:03:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości

    > No romet to romet, wal przezywal 6 do 10 walow simsonowskich... nie
    > bez przyczyny przecie:) Taki chinczyk to pewnie nizej 12 koni nie
    > schodzi, tak? ;)

    A rozwiniesz to o simsonach i rometach?

> [...]
    > produkcja romet: nowke sztukie trzeba bylo rozebrac i ewentualnie
    > oczyscic, usunac braki i wybraki a potem to juz mozna bylo jezdzic

    Zdziwisz się, ale jest _importer_, który tak robi. Dawniej był
    producentem, ale skończył tak jak Romet.
    Sprowadza motocykle, rozbiera je, a potem składa według europejskich
    standardów.
    Ceny są mniej więcej w połowie między markowymi, a chińszczyzną, która
    jednakowoż na rynki mniej wschodzące niż Polska jest jednak lepszej
    jakości.

    Firma nazywa się CCM a to jej strona internetowa:
    http://www.ccmmotorcyclesuk.com/

    Niestety, ale na koniec łyżka dziegciu - firma działa w Wielkiej
    Brytanii.

    > W niskobudzetowym chinczyku, jakby tak wymienic na wstepie lozyska,
    > simeringi, pierscienie, cylinder itd. na jakies prawdziwe to moze by
    > to jezdzilo dluzej niz wloskie?

    Wiesz, możnaby zamawiać trochę droższe, ale kto by to w Polsce kupił?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 7. Data: 2009-07-27 18:07:49
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Jul 2009 06:13:36 -0700 (PDT), Artur Zabroński
    <a...@g...com> wrote:

    >To Ty nie wiesz, że każdy sprzęt może się popsuć?

    A skad mialem wiedziec? Mustafa pisal ze chinskie sie nie psuja.

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2009-07-27 18:39:04
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    >A rozwiniesz to o simsonach i rometach?

    W sensie, ze mam przeliterowac ?;)

    >Sprowadza motocykle, rozbiera je, a potem składa według europejskich
    >standardów.

    O pacz, od dziecka czulem, ze tak da sie:) Niech no szybko przelicze
    kase... moze ja bym sie tym zajal?;)

    >Wiesz, możnaby zamawiać trochę droższe, ale kto by to w Polsce kupił?

    Po cichu sadze lub mam nadzieje, ze Arkus-Romet tak wlasnie kombinuje
    albo ma zamiar.
    Mustafa zaraz dopowie Ci reszte.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2009-07-27 18:51:49
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > W sensie, ze mam przeliterowac ?;)

    Romet po prostu lepszy był jakościowo niż simson, tak?

    > Po cichu sadze lub mam nadzieje, ze Arkus-Romet tak wlasnie
    > kombinuje
    > albo ma zamiar.
    > Mustafa zaraz dopowie Ci reszte.

    Znaczy taką wersję "niebieską" wprowadzą?
    Nie-e, wątpię szczerze. Nie przy tych marżach, jakie mają teraz.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2009-07-27 19:05:50
    Temat: Re: Niezawdono&#65533;ć chinskiej mysli techniczla a'la kerfur
    Od: "Jaco" <e...@g...pl>

    Nie mam zamiaru bronić chin, ale o czym to ?
    O skuterze (jednym ze sprzedanych setek tysięcy) czy o sprzedawcy który ma
    wszystko w d... ???
    Bo takie teksty znajdziesz o każdym najbardziej markowym sprzęcie:
    http://www.4x4.pl/artykul/142_Nie_takie_ASO_Volvo_do
    bre_jak_je_maluja.html