  • 301. Data: 2018-07-27 22:04:38
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ma rzeczy ktore zawsze dzialaja. Twoj mozg na przyklad. Kiedys pewno dzialal.

  • 302. Data: 2018-07-28 07:53:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nie ma rzeczy ktore zawsze dzialaja. Twoj mozg na przyklad. Kiedys pewno dzialal.

    Masz to od urodzenia?

  • 303. Data: 2018-07-28 10:50:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 27 Jul 2018 07:02:04 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > A nie lepiej żeby to obywatel decydował a nie urząd gdzie ma
    > ją mu wysyłać korespondencję?

    Takiego zaufania do obywatela w tym zakątku Europy raczej bym się
    nie spodziewał.

    --
    Marek

  • 304. Data: 2018-07-28 10:55:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 21:11, Uzytkownik pisze:

    > Dlaczego zakładasz, że wszyscy pracują w komunistycznej fabryce?

    W komunistycznej to tam raczej wszystkie przesyłki listowe do
    pracowników docierały. To właśnie współcześni organizatorzy obozów pracy
    za bardzo nie chcą brać na siebie dostarczania korespondencji twierdząc,
    że im za to nie płaci a to akurat żadnego związku nie ma.

    > Poza tym nie ma możliwości abyś mógł skorzystać z usługi pozostawienia
    > przesyłki poleconej z urzędu bez potwierdzenia odbioru. Taka zgoda
    > działa tylko i wyłącznie dla przesyłek poleconych poza urzędowych.
    > Niestety już przerabiałem ten temat, bo miałem takich listonoszy, którzy
    > po prostu nie dostarczali przesyłek poleconych tylko wrzucali wypisane
    > wcześniej awizo. Po wielkiej awanturze na poczcie podpisałem taką zgodę,
    > ale później się wycofałem, bo i tak po pisma urzędowe musiałem jeździć
    > na pocztę ponad 10km w jedną stronę.

    Po prostu wypaczenie, tak jak specjalni lekarze dla sądów.

  • 305. Data: 2018-07-28 11:01:32
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > Nie rozumiesz...
    > Kolega słusznie podnosił ze w razie zmiany miejsca zamieszka zameldowania
    > adresu do korespondencji trzeba odwiedzic x urzedów bo kazdy prowadzi
    > swoja baze adresowa.
    > Po co?
    >
    > Pomyslmy jak byłoby miło i przyjemnie: logujesz sie na puap, wybierasz
    > zakładke: korespondencja i tam wybierasz sobie adres... Marzenie... Nie
    > rozumiem jak niektorzy moga wolec do 5 urzedów leciec...

    Urząd z okazji przesyłania korespondencji w ogóle nie powinien wiedzieć,
    gdzie ktoś mieszka. To jest relikt wynikający z tego, że kiedyś ludzie
    do miejsca zamieszkania byli przywiązani. Dzisiaj nie są. Można mieszkać
    w jednym państwie a mieć potrzebę odbierania korespondencji z drugiego.

  • 306. Data: 2018-07-28 11:22:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 16:59, Budzik pisze:

    > No tak. ale: pismo wysla dwa razy i doreczone.

    Nie wysyła dwa razy. Wysyła RAZ i czeka 14 dni w czasie którego poczta
    DWA razy dostarcza awizo. To nie jest tylko problem tego doręczenia
    zastępczego, ale skutków. Ktoś np wywodzi z doręczenia zastępczego brak
    sprzeciwu co do wyroku zaocznego, który wcześniej z d..y wydał nie
    sprawdzając danych stron i sprawy w ogóle nie rozsądzając obiektywnie.
    Idiotyzm na idiotyźmie.

  • 307. Data: 2018-07-28 11:26:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 15:28, Marek pisze:

    > Z tą Amazonia to już raczej urban legend.  Pomijającac na prawdę
    > extremalne przypadki każdego można ściągnąć nawet z końca świata gdy
    > sprawa jest bardzo ważna. Ewentualnie przełożyć termin sprawy.

    Twoja sprawa zawsze dla Ciebie jest najważniejsza. Co innego dla sądu.

  • 308. Data: 2018-07-28 11:30:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    > ...Jest obowiazek meldunkowy ale nie ma kar za nie stosowanie sie do niego.

    Przez lata ludzie dostawali mandaty za niezameldowanie się i
    niezameldowanie kogoś.

    Panstwu moze zalezec zeby wiedziec gdzie ludzie chociaz teoretycznie
    mieszkaja. Prosta sytuacja. Ktos potracil na chodniku samochodem dziecko
    Budzika i uciekl. Ale ktos zapamietal czesc numeru a ktos inny marke i
    kolor. Dziecko mialo farta bo ma typowe obrazenia z placu zabaw.
    Potargane wlosy, zlamany paznokiec i porysowane kolano. Chuja trzeba
    zlapac najszybciej jak sie da bo moze pijany i od razu zlapany ma mala
    szanse sie wylgac a za tydzien moze byc pijany jak bela i miec zmyslona
    historyjke o swiezo poznanym przyjacielu z Czeczenii. Jak sie go zlapie
    szybko i bedzie nachlany to da sie ustalic czy sie opil przed zdarzeniem
    czy po zdarzeniu. Z czystej zemsty Budzik bedzie bardziej zadowolony jak
    go zlapia od razu, zatrzymaja pj i poinformuja ze groza mu trzy lata bez
    zawiasow. Szybciej go znajda po meldunku niz po jakis adresach do
    korespondencji czy wynajetych skrytkach pocztowych. I moze dlatego ze
    nie ma kary za brak meldunku jest upierdliwa procedura z korespondencja
    zeby przymusic ludzi do zameldowania. Dobrowolnosc przymusowa to sie nazywa.

    Bez związku.

  • 309. Data: 2018-07-28 11:54:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 28 Jul 2018 11:01:32 +0200, kk <k...@o...pl> wrote:
    > gdzie ktoś mieszka. To jest relikt wynikający z tego, że kiedyś
    > ludzie
    > do miejsca zamieszkania byli przywiązani. Dzisiaj nie są.

    Nie. To jest relikt kontroli państwa nad obywatelami i ich miejscem
    pobytu czy przemieszczaniem się.. I tak u nas w miarę w lżejszej
    wersji niż np. w ZSSR z ich propiską czyli pozwoleniem na pobyt w
    danym mieście.

    --
    Marek

  • 310. Data: 2018-07-28 13:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

> [...]
    > pobytu czy przemieszczaniem się.. I tak u nas w miarę w lżejszej
    > wersji niż np. w ZSSR z ich propiską czyli pozwoleniem na pobyt w

    No tak, sa tacy co maja gorzej :)))
    Grunt to obnizyc oczekiwania!

    --
    Pozdrawia... Budzik