    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    Date: Sat, 28 Jul 2018 10:55:53 +0200
    <pj9744$h13$3@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <0...@g...com>
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5b5b6e66$0$602$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2018-07-27 o 21:11, Uzytkownik pisze:

    > Dlaczego zakładasz, że wszyscy pracują w komunistycznej fabryce?

    W komunistycznej to tam raczej wszystkie przesyłki listowe do
    pracowników docierały. To właśnie współcześni organizatorzy obozów pracy
    za bardzo nie chcą brać na siebie dostarczania korespondencji twierdząc,
    że im za to nie płaci a to akurat żadnego związku nie ma.

    > Poza tym nie ma możliwości abyś mógł skorzystać z usługi pozostawienia
    > przesyłki poleconej z urzędu bez potwierdzenia odbioru. Taka zgoda
    > działa tylko i wyłącznie dla przesyłek poleconych poza urzędowych.
    > Niestety już przerabiałem ten temat, bo miałem takich listonoszy, którzy
    > po prostu nie dostarczali przesyłek poleconych tylko wrzucali wypisane
    > wcześniej awizo. Po wielkiej awanturze na poczcie podpisałem taką zgodę,
    > ale później się wycofałem, bo i tak po pisma urzędowe musiałem jeździć
    > na pocztę ponad 10km w jedną stronę.

    Po prostu wypaczenie, tak jak specjalni lekarze dla sądów.