eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony PolskaNieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Data: 2014-10-02 18:52:56
    Temat: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Chciałbym się Was zapytać o poradę w dość zaskakującej sprawie. Uważam,
    że wskutek błędu istniejącego na stronach Sony poniosłem stratę
    finansową. Skomentujcie czy dobrze interpretuję fakty i czy celowe jest
    domaganie się odszkodowania.

    Historia ma się następująco:
    - 2 lata temu kupiłem aparat fotograficzny Sony Alfa 77VQ z obiektywem
    SAL1650.
    - W międzyczasie pojawił się w sprzedaży aparat Sony Alfa 99V.
    - Zadecydowałem, że dozbieram kasę na zmianę sprzętu za jakiś czas.
    - Pół roku temu kupiłem obiektyw stałoogniskowy SAL80F18. Przed zakupem
    zweryfikowałem kompatybilność z Sony A99V w tym miejscu:

    http://www.sony.pl/support/pl/content/cnt-comp/SLT-A
    99V/list?f=acc-lens

    Zrobiłem screenshota tej strony parę dni temu aby utrwalić istotne
    elementy gdyż firma zapowiedziała poprawienie błędu:

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7aWVtenl
    FNWtsX28/edit?usp=sharing

    - Oba obiektywy są w pełni kompatybilne z tym aparatem (czyli
    współpracują w trybie full frame)

    - 2 tygodnie temu sprzedałem model A77 i zatrzymałem sobie kitowy
    obiektyw z uwagi na jego dobre właściwości optyczne i pełną
    kompatybilność z A99. Obniżyłem znacząco cenę sprzedanego body z tego
    względu.

    - Kupiłem A99.

    - Obiektywy okazały się niekompatybilne w pełni. Aparat przełącza się w
    tryb APSC.

    - Napisałem reklamację w tej sprawie żądając jakiejś rekompensaty.
    Zaproponowałem odkupienie obiektywów, wymianę na inne ew. inne sugestie
    ze strony firmy Sony.

    - Dostałem następującą odpowiedź:

    Szanowny Panie,

    w nawiązaniu do złożonej przez Pana reklamacji chciałbym przeprosić za
    zaistniałe problemy, które Pana spotkały w związku z błędem na stronie.
    Zapewniam, że błąd zostanie wkrótce poprawiony. Informuję również z
    przykrością, że nie ma możliwości zwrotu pieniędzy za zakupione przez
    Pana obiektywy, ani też wymiany na inny model.

    Z wyrazami szacunku,
    Kazimierz Lis
    SONY SUPPORT TEAM

    Co Wy na to? W dalszej korespondencji padło uzasadnienie, że używałem
    obu tych obiektywów i byłem z nich zadowolony. Sęk w tym, że przedmiotem
    reklamacji nie jest sprzęt, czy jego jakość lecz fałszywa informacja na
    stronie WWW, która spowodowała faktyczne straty finansowe. Nie wspomnę,
    że stoję z robotą.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: