  • 101. Data: 2021-12-16 17:29:58
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-12-16 07:49, Cavallino wrote:

    > Demagogia.

    Fakty niezaprzeczlane. Do tego poparte materialem filmowym.

    > Nie ma takiego wymogu.
    > Wystarczy że jest na lewym pasie.

    No rzecz w tym, ze nie. Czesto jest tak, ze bez swiadkow i nagran winny
    bedzie kierowca A podczas gdy w obliczu swiadkow i nagran okazuje sie,
    ze jednak to B zawinil. Tak to juz jest ;)

    > Czasu do rezygnacji z zamiaru zmiany pasa też było wystarczająco dużo -
    > na filmie to widać.

    Po co rezygnować skoro miał zamiar zmieniać/wyprzedzać?

    Dlatego, ze jakis niecierpliwy burak z tylu zignorowal ten zamiar i sie
    wpieprzyl? Panie daj pan spokoj ;)

    --
    mk4

  • 102. Data: 2021-12-16 17:32:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.12.2021 o 10:37, Akarm pisze:

    > Nie. Jadący przed nim na lewym pasie mały dostawczak nie sygnalizował
    > żadnego manewru. Więc nawet nie miał powodu, żeby się upewniać. Śmiało
    > mógł wyprzedzać pojazdy jadące pasem obok.

    No skoro ktoś jednak zaczął wyprzedzać, to znaczy że upewnił się źle:P

    --
    Shrek

  • 103. Data: 2021-12-16 17:40:08
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w

    > Zalezy. Ja np ocenie, ze nie ma miejsca, a ten z tylu, ze jest.

    Czyli jak koń... Pochwaliłeś się właśnie słabą techniką jazdy...

    > Albo np ja chce na pogrzeb dojechac, na godzine 12:00, zostalo
    > 30 minut i 30 km - wyprzedzac czy nie? :-(

    Nie wyprzedzać, zatrzymać się i skakać z mostu, na pogrzeb dowiozą...

    > A potem mu sie zmienia i zajezdza droge :-)

    Nie o tym dyskusja

    > Albo mu sie nie zmienia, ale ty jadac drugi masz dwa pojazdy do
    > wyprzedzenia, a nie jeden - i na lepsze warunki czekasz :-)

    Nie o tym dyskusja

    > A za toba ktos ma mocniejszy silnik lub wieksze cisnienie
    > i trzy potrafi wyprzedzic :-)

    Nie miał miejsca, jak wyżej pisałem: jako pierwszy wyjechać na pusty lewy
    pas, gdy sie tylko z naprzeciwka miejsce zrobi.

    Nie niby, tylko mam

    > Ty cipo

    Ty chujku! ;P

    > sam piszesz, wiec sie nie poruszasz

    Po pierwsze, skoro piszę to sie poruszam, po drugie [1]...

    > lub sie poruszasz i piszesz jednoczenie, a to jeszcze gorzej :-P

    Co wciągasz? Bo mocno ci resztki mózgu wyzarło

    > Akarm jak widac sie czasem porusza :-)

    Na wózku tetryka chyba.

    [1] żebyś mógł pojąc: ja się poruszam pojazdem, ba nawet nim kieruję, a
    sekretarka czyta, słucha, i odpisuje

    Zmień dilera!

    --
    'Tom N'

  • 104. Data: 2021-12-16 18:02:36
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Akarm w

    > Nie. Jadący przed nim na lewym pasie mały dostawczak nie sygnalizował
    > żadnego manewru. Więc nawet nie miał powodu, żeby się upewniać.

    No panie wannabie prawniku, i wannabie polonisto pięknie pan dałeś dupska
    :P

    Pan pozwolisz, że zacytuję:

    <cite akram>
    Przytoczę cały zapis:
    1. Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem upewnić się
    w szczególności,
    </cite>

    Panie wannabie :" w szczególności"
    <https://sjp.pwn.pl/sjp/w-szczegolnosci;2538230.html

    "w szczególności <<szczególnie, zwłaszcza>>"

    Nie ma, że wyłącznie...

    I tak nie zrozumiesz tetryku bez PJ...

    --
    'Tom N'

  • 105. Data: 2021-12-16 18:25:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2021 17:40:08 +0100, TomN wrote:
    > J.F w

    > Czyli jak koń... Pochwaliłeś się właśnie słabą techniką jazdy...

    Nie - moze mam slabszy silnik. Albo gorsza widocznosc.
    Albo ocena sytuacji zajela mi 2 sekundy, a temu z tylu pol sekundy :-)

    P.S. jade kiedy sobie w dosc gestej mgle i widze dwa reflektory z
    przeciwka. Blisko siebie, wiec mysle sobie - daleko jest.
    A za chwile mnie mija, bo to jakis golf byl, o 4 oczkach z przodu,
    z czego dwa po jednej stronie zepsute :-(
    Dobrze, ze nie mialem cisnienia :-)

    > Nie wyprzedzać, zatrzymać się i skakać z mostu, na pogrzeb dowiozą...

    Ale na ten, na ktory chce zdazyc, to wie wtedy na pewno spoznie :-)

    > Nie o tym dyskusja

    Ale to czesty przypadek, i Cavallino chyba wlasnie o tym.

    > Nie o tym dyskusja

    A za chwile widok sie polepsza, wiec chcesz wyprzedzac ... a juz
    jestes wyprzedzany :-)

    > Nie miał miejsca, jak wyżej pisałem: jako pierwszy wyjechać na pusty lewy
    > pas, gdy sie tylko z naprzeciwka miejsce zrobi.

    I za moment cofnac, jak sie okaze, ze jednak miejsca nie ma.
    I tak pare razy pod rzad, az w koncu ten z tylu wyprzedzi cie z
    prawej, czego nie zauwaszysz, wrocisz, ale to juz bedzie twoja wina
    :-P

    > Nie niby, tylko mam

    W praktyce jakos slabo dziala.

    > Ty chujku! ;P

    > Po pierwsze, skoro piszę to sie poruszam, po drugie [1]...

    > Co wciągasz? Bo mocno ci resztki mózgu wyzarło

    > Na wózku tetryka chyba.

    na volvo z przyzwoitym przyspieszeniem i dobrymi hamulcami :-)

    > [1] żebyś mógł pojąc: ja się poruszam pojazdem, ba nawet nim kieruję, a
    > sekretarka czyta, słucha, i odpisuje

    A, to przepraszam :-P

    J.

  • 106. Data: 2021-12-16 18:43:54
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-12-16 o 17:32, Shrek pisze:

    > No skoro ktoś jednak zaczął wyprzedzać, to znaczy że upewnił się źle:P

    Według mnie, to upewnił się dobrze. Ten mały, biały dostawczak nie
    sygnalizował wyprzedzania, zmiany pasa ani kierunku ruchu. Wyprzedzał
    wszystkich będących na prawym pasie, zupełnie nie sygnalizując tego
    zamiaru! :D

    --
    -
    Akarm

  • 107. Data: 2021-12-16 18:50:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-12-16 o 17:10, J.F pisze:

    > mam was obu, co bede dwa razy pisal :-P

    Ty to jednak wyjątkowy głupek jesteś. Pisz sobie z tym chamem na priv,
    nie zaśmiecaj normalnym ludziom czytnika. Albo umieść mnie w KF, żebym
    nie czytywał waszych miłosnych wyznań.

    --
    -
    Akarm

  • 108. Data: 2021-12-16 18:54:52
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F w

    > Nie - moze mam slabszy silnik. Albo gorsza widocznosc.

    Czyli pierdolisz jak potłuczony, bo mowa o zostawieniu sobie miejsca z np.
    braku mocy, albo braku widoczności
    Czyli chwalisz sie słabą techniką jazdy!

    > Ale na ten, na ktory chce zdazyc, to wie wtedy na pewno spoznie :-)

    Co to za bełkot? Piłeś nie pisz!

    > I za moment cofnac,

    O czym ty piszesz, co wciągasz i pijesz?

    > A, to przepraszam :-P

    W siga to daj, będzie mniej komentarzy ;P
    --
    'Tom N'

  • 109. Data: 2021-12-16 19:05:11
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Akarm w

    > Ty to jednak wyjątkowy głupek jesteś.

    Pełna zgoda, jest wyjątkowym typem.

    > Pisz sobie z tym chamem na priv

    Obudził się tetryk i jego zomowskie maniery...

    > nie zaśmiecaj normalnym ludziom czytnika.

    Trzeba się zastanowić gremialnie, kto jest na pl.misc.samochody normalny...

    > Albo umieść mnie w KF, żebym nie czytywał waszych miłosnych wyznań.

    No to już widać, że akram nie jest normalny, bo co mu da, że go JF w KF
    umieści...
    Tetryk z akarma to pewne, ale dlaczego ma problem z koniem?

    --
    'Tom N'

  • 110. Data: 2021-12-16 19:07:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2021 18:54:52 +0100, TomN wrote:
    > J.F w

    > Czyli pierdolisz jak potłuczony, bo mowa o zostawieniu sobie miejsca z np.
    > braku mocy, albo braku widoczności
    > Czyli chwalisz sie słabą techniką jazdy!

    Ostroznoscia :-)

    Ale prosze - opisz co dokladnie masz na mysli w swojej mocnej technice
    jazdy :-)

    > Co to za bełkot? Piłeś nie pisz!

    Normalne pisanie.
    Mam pogrzeb, mam znana godzine, chce dojechac punktualnie ... ale chce
    dojechac na ten pogrzeb, a nie na wlasny :-)

    Wyprzedzac ryzykownie, czy nie wyprzedzac ?

    > O czym ty piszesz, co wciągasz i pijesz?

    To chyba ty cos dziwnego piszesz, ale prosze bardzo - wyjasnij
    szczegolowo, i/lub zilustruj filmem.

    J.