    From: "Aster" <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Nieostry obraz co jest przyczyna
    Date: Sat, 13 Feb 2010 08:17:03 +0100

    Mam w pracy kompa: płyta gigabyte 965 ze zintegrowaną grafą G33, do kompletu
    monitor samsung 795MB CRT

    Niestety musze pracować w rozdzielczości 800x600x85Hz bo cokolwiek innego
    ustawie obraz jest strasznie nieostry i męczy wzrok. Przykładowo 1024x768
    x85 to mydło ale jak zmniejsze odświeżanie to robi się ostry w tej
    rozdzielczości.\

    Co jest winne monitor czy zintegrowana grafa?
    Mam w domu jakiegoś starego szpeja na AGP ATI 7500 64MB czy warto próbować
    go podmienić zamiast tej zintegrowanej grafy?